Gjenstår såpass ja
Jepp, gjør desverre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjenstår såpass ja
Vi svarerSverei hytt og pine der nettleseren viser at ejg er nå, tror det hopper hit og dit menmne, håper andre svarer mellom meg...
Litt usikker om å være i forhold med dame da [emoji23] Syns ofte de virker så sjalu av seg. Og jeg er langt i fra det. Hater slikt. Hater spooning. Hater å være sånn kliss eller å henge oppå hverandre. Og de fleste kvinnfolk jeg kjenner er slik [emoji14]Men i forhold med en dame ...Hmm ...hun kunne ikke vært lik meg![]()
Men reddjeg misser en del jeg skulle ha svart påVi svarer![]()
Ja hun har ikke vært noen solstråle i dag [emoji14]Ååh. Så kjedelig. Kjedelig når det blir så urolig søvn. Minste her ble veldig gretten dagen etter også når det ble slik.
Hmm ja får prøveJepp, gjør desverre det
Ja vi får bare prøve så godt vi kan.Men om det er nok spørs
Hahaha de mannfolka [emoji23][emoji23]Hehe, ja.
Min er altså like gammel som meg 11 mnd i året, men i juli måned (og to dager av august) er han et år eldre enn meg, og omtales det året som uuuuuutgamel, før han brått blir ung og sprek igjen når jeg tar ham igjen...
For mye smågodt, eller har du blitt gravid (uten at jeg har fått det med meg)?Noe nytt...jeg er kvalm ...igjen ...
Ikke sett, kanskje jeg må gå til innkjøp!Så veldig ! [emoji7] Elsker tegnefilmer. Gleder meg i hel til boss baby kommer på dvd. Den var så morsom [emoji123]
Usj. [emoji87] Håper det går over [emoji8]Noe nytt...jeg er kvalm ...igjen ...
Tar lang tid på ebay også visstnok....Jeg er på 4 uka nå...fortsatt ventende[emoji849]
Nettleser er noe dritt når det skal gå fort... Bruker du ikke tapatalk?ikke helt, et pes å finne igjen der jeg var, den viser hverken der jeg var eller nederst der jeg skrev, men et ramdom sted i midten og jeg har det travelt så jeg svarer likegodt på det som står der...
HeiGod kveld folkens [emoji16]
Er det noe liv her?
Hehe ser denLitt usikker om å være i forhold med dame da [emoji23] Syns ofte de virker så sjalu av seg. Og jeg er langt i fra det. Hater slikt. Hater spooning. Hater å være sånn kliss eller å henge oppå hverandre. Og de fleste kvinnfolk jeg kjenner er slik [emoji14]
Hvordan ligger vi an med tråder?gjør så godt vi kan
6000 i dag virker å henge i en tynn tråd, så alle innlegg teller virkelig
Åh, den er kinkig... Skulle vært "regler" på sliktJeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i barnahagen
Hva skal vi klare egentlig?Tempo stiger og stiger det, men ikke så mye da, og fortsatt for lavt til at vi skal klare det
Begynner til høsten.Skal hun til høsten?
Og født i desember?
Skal du lage gele tog til mannen?De gelé togene må jeg prøve selv