>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23][emoji23][emoji23]Og ja, nå teller jeg (2)
Og dropper sikkert snart parantesene så da får dere bare leve med tall i innleggene mine. Til 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23]Og ja, nå teller jeg (2)
Og dropper sikkert snart parantesene så da får dere bare leve med tall i innleggene mine. Til 39
[emoji23][emoji23] Prøver virkelig ! [emoji1]
Men jeg klarer ikke slutte å spise selv om det er noe jeg liker godt [emoji14]Hehe teit![]()
Når man nærmer seg 40 så skal.det vel godt gjøres å se ut som 18 [emoji6]Ser ikke ut som jeg er uner 18 jeg heller gitt
Neidaaa. Men når den kommer da vettuuDen er ikke ute på dvd enda da![]()
Holdes i Bergen VM ja. Er jo enormt stort arrangement . Rammer veldig store deler av byen . Jeg får problem til og fra jobbÅjaaa. De sykler ved deg? [emoji14] Det er jo noe dritt da.
Travelt travelt travelt [emoji33][emoji23][emoji8]
Jeg er 165 [emoji23] Bytter bare litt tall med deg ser jeg haha [emoji8]Hahahaha. Det kunne jeg gjort og. Om jeg ikke var 156 lav [emoji23]
Jeg og. High Five!Mer glad i sjokoladepudding haha
Bra detLitt her og litt der.. 11
Nja [emoji14] Usikkert hahaMakt... eller kompliment
5
Hurra [emoji16]Jeg er en liten tur innom nå[emoji1]
Blir som å telle sauer det her [emoji23] Trøttere for hvert tallLangt til 39 når jeg er trøtt. Og fortatt ikke vet hvem som tar de resterende tusen [emoji14]
7
2cm høyere æddabæddaJeg er 165 [emoji23] Bytter bare litt tall med deg ser jeg haha [emoji8]
Våkner hun mye??Hørte jeg snuppa igjen? Leggetid snart? 8
Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i barnahagen
Og hva hindrer deg?Kom på en tråd til , men vil ikke virke for pervers![]()
Blir som å telle sauer det her [emoji23] Trøttere for hvert tall