Resten vel [emoji14]1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Resten vel [emoji14]1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Tomt heheHar du forspist deg kan du godt sende resten til meg![]()
Hmm litt meg
Gjør det[emoji4] og har kun tid til å titte innom i ny og ne, så blir vel å rase enda mer[emoji85]
Det burde egentlig jeg også, for jeg har nesten ikke laget noen [emoji85]Hihi, nei jeg skal fortsette [emoji6]
Selv om jeg også burde lage noen tråder...
Nei. Kan ikke ringe jobben og si det liksom [emoji14] Tar en hjemmedag. BV vettu ! [emoji23]Nei det går jo heller ikke...
Resten vel [emoji14]
Nå har de fått hver sin her, og 5 til på vei i posten, så tror de klarer seg her [emoji6]obs her har fått inn, reklamerer for det på facebook og har drøssevis. denne uka
Hihi, ja i grunnen [emoji6]Litt voldsomt hehe
Elsker mine grå hårHihi, enig der [emoji6]
Og for mange grå hår [emoji23]
Kom hit og brett, vær så snill!
Nå har de fått hver sin her, og 5 til på vei i posten, så tror de klarer seg her [emoji6]
Hvis de i posten dukker opp da...
Haha, fort gjort å sovne med den ja [emoji23]Gode greier, jeg går snart og legger meg, fortsetter fra senga men sovner erfaringsvis me moilen i hånda...
Det jeg er redd for.. Samt vi har sett antydning etter en bit fersken. Og nylig fått kortison for eksem i bleieområdet, noe som aldri har vært et problem. Pappaen har masse allergier og kryssallergier samt atopisk eksem.Åhhh nei:/ her er det pollen allergi
Den tråden din om jenter var for vanskelig å svare påUff nei. Passa meg bra med mannen som kjørte langtransport og kun hjemme i helgene [emoji14] Luksus![]()
Ja det får vi håpe...La oss håpe det. Og at dere skravler effektivt...
Ikke sant. Enten eller. Og en sårbar fase gitt på så mange måterIkke lett det der uansett tror jeg. Jeg var sen. Husker jentene spurte hvorfor jeg ikke hadde pupper. Spesiell fase av livet å gå gjennom.
Det ordner segOg ja, nå teller jeg (2)
Og dropper sikkert snart parantesene så da får dere bare leve med tall i innleggene mine. Til 39