Ja bursdagKoselig det da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja bursdagKoselig det da![]()
Jaa. Må bidra litt daSer detteOg veldig glad for det dukker flere av dere inn nå. Da pleier det å bare suse på med innlegg
![]()
Hatt en fin dagHallo![]()
Pleide lure pappa med det. Han hater det. Morsomt å se en voksen mann spytte surt godteri i veggen [emoji23]Det er best
Tja. Litt, men syrlig og. Glad i sånne sure føtter og men gjør så vondt på tunga, haha.Åhhh hihi er det søtt det ? Hmm
Litt bedre nå. Lille sovna 18. Med flaske, uten pupp. Biter så mye så jeg orket ikke amme. Hun var flink! Og har vært det siste 3 kveldene. Nå slapper jeg av, mannen er borte.
Deilig med helg?Koselig med bursdag da!
Åh søppledynge [emoji7]Jeg er egentlig potetgull menneske [emoji14] Men nå spiser jeg søpledynga. Ellers har jeg godis fra Sverige. Ofte smokker og colaflasker, og disse små blå og røde kulene.
Fnis [emoji8][emoji8][emoji23] Thanks sweetie [emoji8][emoji8]Hihi da skal jeg begynne kalle deg det![]()
Haha artigPleide lure pappa med det. Han hater det. Morsomt å se en voksen mann spytte surt godteri i veggen [emoji23]
Eller det finnes men da faller han enormt i lønn .
Åh så gøy daYes stemmer![]()
Skatten minFnis [emoji8][emoji8][emoji23] Thanks sweetie [emoji8][emoji8]
Tjener veldig bra nåIkke akkurat fristende det heller[emoji6]
Vi surrer vel litt vi flesteHender jeg kommer på en ting eller to [emoji23] Som at jeg egentlig skravler på bv. Surrehue.
Vanskelig sak. Kommer an på humøret. Men jeg spiser mye ostepop i alle varianter [emoji85] Og sourcream & onion liker jeg godt. Og popcorn.Hvilken potetgull er favoritten
Kan mannen ta hu litt i natt da i tilfelle?Jeg og, for jeg trenger virkelig en natt med søvn!
Han blir 44år. 14år eldre enn megÅh så gøy daHvor mange år da? Og hva skal skje? [emoji123][emoji1]
Ja det er sant. 3% strøm så må snart lade litt [emoji85]
Åhh ostepopVanskelig sak. Kommer an på humøret. Men jeg spiser mye ostepop i alle varianter [emoji85] Og sourcream & onion liker jeg godt. Og popcorn.
Har du enda ikke anskaffa en 3 meter ladekabel så du kan slenge i sofaen? [emoji33]Jaa. Må bidra litt damå lade litt snart, men tilbake etter det også.