>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jaja. I hodet er han vel på likt nivå [emoji14] Haha. Er det ikke det de sier om mannfolk da? Min er 6 år eldre enn meg. Men nærmer seg 40årene han ogsåHan blir 44år. 14år eldre enn meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja. I hodet er han vel på likt nivå [emoji14] Haha. Er det ikke det de sier om mannfolk da? Min er 6 år eldre enn meg. Men nærmer seg 40årene han ogsåHan blir 44år. 14år eldre enn meg![]()
Måtte bades her. Frøkna tømte en yougurt over hue![]()
Så braKommer til å sove godt i natt jaTenke på alle dere fantastiske her inne [emoji7]
Ååh. Så kjedelig. Kjedelig når det blir så urolig søvn. Minste her ble veldig gretten dagen etter også når det ble slik.Forstår deg godt. Bedre føre var tenker jeg. Æsj lille driver å våkner. Igjen.
Planer for helgen?
Så veldig ! [emoji7] Elsker tegnefilmer. Gleder meg i hel til boss baby kommer på dvd. Den var så morsom [emoji123]Mye bra barnefilmer da!
Skal prøve så godt jeg kan [emoji6]Sverei hytt og pine der nettleseren viser at ejg er nå, tror det hopper hit og dit menmne, håper andre svarer mellom meg...
Hehe ikke sant. Vi er en meget god match.Jaja. I hodet er han vel på likt nivå [emoji14] Haha. Er det ikke det de sier om mannfolk da? Min er 6 år eldre enn meg. Men nærmer seg 40årene han også![]()
Jaja. I hodet er han vel på likt nivå [emoji14] Haha. Er det ikke det de sier om mannfolk da? Min er 6 år eldre enn meg. Men nærmer seg 40årene han også![]()
Ble veldig koselig kveld. Minste la seg tom i armkroken for filmen [emoji7]Håper dere har hatt en super kveld[emoji1]
Min blir om en måned 44 ..Jaja. I hodet er han vel på likt nivå [emoji14] Haha. Er det ikke det de sier om mannfolk da? Min er 6 år eldre enn meg. Men nærmer seg 40årene han også![]()
Gjør detSverei hytt og pine der nettleseren viser at ejg er nå, tror det hopper hit og dit menmne, håper andre svarer mellom meg...
Åhh ja !! Tatt seg opp heldigvisGod kveld folkens [emoji16]
Er det noe liv her?
Koselig det da. Og bonus for å slippe lage mat [emoji14]Ingen store sprell i grunn. Middag hos foreldre hans. Feires srbwew med øvrig familie og fest med venner i august . Slår sammen oss
Så veldig ! [emoji7] Elsker tegnefilmer. Gleder meg i hel til boss baby kommer på dvd. Den var så morsom [emoji123]
Positivt å være rarDet er jeg sikkert.
Gjør det![]()
Ja veldigKoselig det da. Og bonus for å slippe lage mat [emoji14]