Jeg er egentlig potetgull menneske [emoji14] Men nå spiser jeg søpledynga. Ellers har jeg godis fra Sverige. Ofte smokker og colaflasker, og disse små blå og røde kulene.
Potetgull er nam
Men mye kan spises
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er egentlig potetgull menneske [emoji14] Men nå spiser jeg søpledynga. Ellers har jeg godis fra Sverige. Ofte smokker og colaflasker, og disse små blå og røde kulene.
Hihi. Har fått bretta masse hjemme så overlever til imorgen [emoji14]
Forstår deg godt. Bedre føre var tenker jeg. Æsj lille driver å våkner. Igjen.Jeg pleier ikke være fælen. MEN det er MODS konserter i dag og i morgen. Og meget mulig mye fulle folk enda når morningen kommer [emoji14] Lokker med seg mye rart innimellom
Åhh ostepop![]()
Har forsvinner man fort nedover om man ikke passer på[emoji23]
Hektisk dag her!
Ja. Mamma ikke fullt så glad da [emoji23] Men. Noe spenning måtte en ha [emoji14]Haha artig![]()
Haha, så bra![emoji23] blitt litt bretting her også[emoji173]️
Mye bra barnefilmer da!Likte den veldig godt jeg altså. Kan se de kjekke om igjen mye jeg [emoji23][emoji7] Fengende sanger. Mulig jeg må ha soundtracket på lista mi gitt [emoji23][emoji23]
Mannen er avgårde. Jeg og minste venter på største. Da blir det brus og chips og Trollz [emoji1][emoji1]
Gjør det[emoji4] og har kun tid til å titte innom i ny og ne, så blir vel å rase enda mer[emoji85]
Kommer til å sove godt i natt jaSkatten min [emoji173]️![]()
Mye bra barnefilmer da!
Ingen store sprell i grunn. Middag hos foreldre hans. Feires srbwew med øvrig familie og fest med venner i august . Slår sammen ossÅh så gøy daHvor mange år da? Og hva skal skje? [emoji123][emoji1]
Hva har skjedd?Uff ja. Syns så synd på hu også. Vet jo godt hva det går i
Kommer til å sove godt i natt jaTenke på alle dere fantastiske her inne [emoji7]
Ikke ? Du er rarostepop derimot takler jeg ikke
Ligger på sofaen med bena høyt og leeeeeengter etter fødsel, haha
Haha seffJa. Mamma ikke fullt så glad da [emoji23] Men. Noe spenning måtte en ha [emoji14]
Ikke ? Du er rar![]()
Hihi, synes jeg ser det [emoji23]Måtte bades her. Frøkna tømte en yougurt over hue![]()