Ah. Skjønner og veldig mer logisk ja !
Det har hendt at vi har spolt tilbake og så får jeg se resten etterpå da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Skjønner og veldig mer logisk ja !
Yayyy weeYes dobling av tepo!
Fra 4,4 i minuttet til 9! Må enda litt mer opp om vi skal komme i mål da
Har også på 0645. Da har vi også ganske grei tid. Og bor rett nedenfor skolen helst. Så god tidNå for tiden i permisjon har jeg alarm på 6,45 så vi er ute av senga sju for å få dem avsted, da med god tid på morgenen, mildt sagt. (Men de har vennet seg til det og blir gretten om de ikke får se tv før frokost, da har de sovet for lenge mener de)
Når jeg jobber er det tidligere, men det er fordi da skal jeg ut av huset tidligere
Yayyy wee
Smågodt her namme
Nam! Her ogsåSmågodt her namme
Hehe. Blir bedre når minste også er innenfor der daDet har hendt at vi har spolt tilbake og så får jeg se resten etterpå da...
Må detMen må ha mer. Alle må skavle litt mer.
Har også på 0645. Da har vi også ganske grei tid. Og bor rett nedenfor skolen helst. Så god tid![]()
Wææ. Jeg skal prøve å få vært mer aktiv jeg også. Dere har vært så flinke.Yes dobling av tepo!
Åhhh nam hva liker du bestNam! Her også![]()
Hurra. Prøver skrive så mye jeg kan. Og kikke innom andre tråder på samme tid daYes dobling av tepo!
Ja har du noe diggHørtes godt ut, ja
Flinke duHurra. Prøver skrive så mye jeg kan. Og kikke innom andre tråder på samme tid da
Mye forskjellig eller mye det samme smågodt? [emoji1] Fikk lyst på gitt [emoji56][emoji33]Smågodt her namme
Mi har våkna mye ikveld og. Bah. Spent på natten!Der våkna lillemor. Men mannen tar henne i frste omgang så jeg kan sitte litt til.
Hehe. Blir bedre når minste også er innenfor der da![]()
Tar litt lengre tid da jaHer er det vel en kilometer å gå til skolen omtrent.