♡ Skravletråd JUNI ♡

Skulle gjerne byttet de ekstremt "cellulittete" (:p) bena mine mot strekkmerker [emoji14] Men det er vel sånn at vi må vel bare ta i mot det en får i løpet av svangerskapene :rolleyes: *sukk*
Haha, uff. Ja, kan ikke velge og vrake selv [emoji23]

Ligner godt ja [emoji28]
Men har allerede fått beskjed av jm å skynde meg.. Får ikke lov å vente hjemme [emoji23]
Heheh, da er det jo greit da[emoji38] hu hadde jo ikke sagt det uten grunn[emoji38][emoji13]

Jeg er veldig spent.. Jeg ligner ilke mye på mammaen min, så usikker på om jeg kan ligne på det punktet eller om jeg og får det fra den andre halvparten av genene mine[emoji38] og der er det ingen å spørre lenger[emoji46]

Så gøy å ha å se tilbake på! :) Uff...jeg har litt dårlig samvittighet for alt sånt som jeg ikke får gjort :confused: Samme som jeg tenker alltid at jeg må skrive ned alt det morsomme de sier/gjør, men så blir det med tanken :confused:
Ja, den er verre [emoji14]
Uff..
Du får finne på noe annet :)

Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]
1f0626958712fd2269afbefb982bf4d6.jpg
Sånt fin du var!

Ja kjedelig å dra på også. Hva med Gore tex joggesko:)?

Ja gode forslag det her, men Bergens været trumfet den også her om dagen :confused: Hun var kliss våt i gore texene fordi det endte med å regne MYE mer enn det som var meldt, gikk hjem uten sokker i skoene fordi de var våte og endte med gnagsår :eek:

Ikke noe bedre for hun i barnehagen heller forsåvidt, men der har de jo mye mer byttetøy/sko tilgjengelig. Et par støvler som ble med hjem for tørking her hin dagen var så våte at jeg kunne tømme ut av de :eek::hilarious:

:HeartblueBergenssommer:Heartblue

Og dere skravler som bare det igjen [emoji16]

Jeg har en leilighet som virkelig må ordnes og vanskelig å få gjort noe med ungene, var ute med dem i parken og møtte ei venninne med barn så de har storkost seg.

Må bare si at det er en fordel å ha se med sjefen [emoji23][emoji23][emoji23] han er ferdig på jobb Kl 14.00 imorgen så da begynner jeg på jobb da og slutter 18.00 [emoji6]

Ja gode forslag det her, men Bergens været trumfet den også her om dagen :confused: Hun var kliss våt i gore texene fordi det endte med å regne MYE mer enn det som var meldt, gikk hjem uten sokker i skoene fordi de var våte og endte med gnagsår :eek:

Ikke noe bedre for hun i barnehagen heller forsåvidt, men der har de jo mye mer byttetøy/sko tilgjengelig. Et par støvler som ble med hjem for tørking her hin dagen var så våte at jeg kunne tømme ut av de :eek::hilarious:

:HeartblueBergenssommer:Heartblue
Ja Off håpe ikke vi har fått sommeren for i år. Hadde jo vært typisk med dårlig nå og i juli. Kommer det vel litt sol i august igjen ;) Neida får ikke være pessimist vel ;) så et barn i 1klassr og en i barnehagen ? Hvor gammel er hun i barnehagen da:)?

Back
Topp