Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første..?Heheh, da er det jo greit da[emoji38] hu hadde jo ikke sagt det uten grunn[emoji38][emoji13]
Jeg er veldig spent.. Jeg ligner ilke mye på mammaen min, så usikker på om jeg kan ligne på det punktet eller om jeg og får det fra den andre halvparten av genene mine[emoji38] og der er det ingen å spørre lenger[emoji46]
Ja Off håpe ikke vi har fått sommeren for i år. Hadde jo vært typisk med dårlig nå og i juli. Kommer det vel litt sol i august igjenNeida får ikke være pessimist vel
så et barn i 1klassr og en i barnehagen ? Hvor gammel er hun i barnehagen da
?
Jeg vil ha mer [emoji33]Åhhh vil smake![]()
Takk [emoji7]Sånt fin du var!
Har tab.. Og Leah sine bøker [emoji23]Lykke til med togturen da[emoji4] du får ta med en bok eller kryssord i tillegg [emoji38][emoji6]
[emoji23]Jeg får bli den Mormoren/Farmoren som sitter å dikter når barnebarna spør om sånt![]()
Okei hihiHun i bhg er 2,5 år
Hvor gamle er din/dine?
Neeeeida... er aldri pessimistisk når det gjelder Bergensværet vel?!![]()
Første her ja, så har ingenting å sammenligne med om jeg kanskje ligner på mamma heller[emoji23][emoji23] gjør jeg det har jeg derimot gooooood tid med første[emoji23][emoji23][emoji23] jeg(som er eldst) plaga mamma og pappa opp av sengs og inn på sykehuset klokka 5 på natta, men er født 17:28[emoji6]Første..?
Fødte relativt kjapt sist. Bare [emoji4][emoji4]
Det hjelper jo [emoji16][emoji16]Har tab.. Og Leah sine bøker [emoji23]
Jeg har vært off i dag jeg og [emoji14]Og dere skravler som bare det igjen [emoji16]
Jeg har en leilighet som virkelig må ordnes og vanskelig å få gjort noe med ungene, var ute med dem i parken og møtte ei venninne med barn så de har storkost seg.
Må bare si at det er en fordel å ha se med sjefen [emoji23][emoji23][emoji23] han er ferdig på jobb Kl 14.00 imorgen så da begynner jeg på jobb da og slutter 18.00 [emoji6]
Sova godt [emoji173]Hmm nei får køye zzzz
Natta [emoji173]Natta[emoji173]️
Dæven. Ikke verst!Og med dette innlegget runder jeg 76 000 innlegg på forumet [emoji16]
Klyp han og jag han i seng istedenSamboer sover på sofa, jeg prøver å se tv men orker ikke sitte her fordi han snorker så drøyt høyt [emoji23]