♡ Skravletråd JUNI ♡

Heheh, da er det jo greit da[emoji38] hu hadde jo ikke sagt det uten grunn[emoji38][emoji13]

Jeg er veldig spent.. Jeg ligner ilke mye på mammaen min, så usikker på om jeg kan ligne på det punktet eller om jeg og får det fra den andre halvparten av genene mine[emoji38] og der er det ingen å spørre lenger[emoji46]
Første..?
Fødte relativt kjapt sist. Bare [emoji4][emoji4]

Ja Off håpe ikke vi har fått sommeren for i år. Hadde jo vært typisk med dårlig nå og i juli. Kommer det vel litt sol i august igjen ;) Neida får ikke være pessimist vel ;) så et barn i 1klassr og en i barnehagen ? Hvor gammel er hun i barnehagen da:)?

Hun i bhg er 2,5 år :)
Hvor gamle er din/dine? :)

Neeeeida... er aldri pessimistisk når det gjelder Bergensværet vel?! :rolleyes:

Første..?
Fødte relativt kjapt sist. Bare [emoji4][emoji4]
Første her ja, så har ingenting å sammenligne med om jeg kanskje ligner på mamma heller[emoji23][emoji23] gjør jeg det har jeg derimot gooooood tid med første[emoji23][emoji23][emoji23] jeg(som er eldst) plaga mamma og pappa opp av sengs og inn på sykehuset klokka 5 på natta, men er født 17:28[emoji6]

Og dere skravler som bare det igjen [emoji16]

Jeg har en leilighet som virkelig må ordnes og vanskelig å få gjort noe med ungene, var ute med dem i parken og møtte ei venninne med barn så de har storkost seg.

Må bare si at det er en fordel å ha se med sjefen [emoji23][emoji23][emoji23] han er ferdig på jobb Kl 14.00 imorgen så da begynner jeg på jobb da og slutter 18.00 [emoji6]
Jeg har vært off i dag jeg og [emoji14]

Her står leiligheten på hodet, og mannen drar bort i morgen. Lille har besøkt barnehagen, og koste seg veldig.

Hehehe, fint at dere kan gjøre det slik da!

Samboer sover på sofa, jeg prøver å se tv men orker ikke sitte her fordi han snorker så drøyt høyt [emoji23]

Back
Topp