Powerbank er svaret da [emoji6]Ja.. Mulig jeg kan bidra mer i morgen. Tog i 5 timer gir goood tid...! Sett at jeg har strøm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Powerbank er svaret da [emoji6]Ja.. Mulig jeg kan bidra mer i morgen. Tog i 5 timer gir goood tid...! Sett at jeg har strøm..
Haha, uff. Ja, kan ikke velge og vrake selv [emoji23]Skulle gjerne byttet de ekstremt "cellulittete"p) bena mine mot strekkmerker [emoji14] Men det er vel sånn at vi må vel bare ta i mot det en får i løpet av svangerskapene
*sukk*
Å.. Det hørtes godt ut[emoji1][emoji1]Mmm.. Rabarbrakake [emoji7][emoji7]
Kjekt å være hos mamma midt på kvelden gitt..
Handlet mest på barnas hus nordås![]()
Ja kjedelig å dra på også. Hva med Gore tex joggeskoBurde gjort det, men syns så ssynd på disse førsteklassingene, syns de bærer så tungt![]()
Heheh, da er det jo greit da[emoji38] hu hadde jo ikke sagt det uten grunn[emoji38][emoji13]Ligner godt ja [emoji28]
Men har allerede fått beskjed av jm å skynde meg.. Får ikke lov å vente hjemme [emoji23]
Den er veldig leth for oss å komme til i grunn og fått god hjelp derJa der har jeg kun vært en gang, rett og slett pga at den ikke er så tilgjengelig uten bil. Men stor og fin butikk!![]()
Åhhh vil smakeMamma lagde rabarbrakake, syltetøy og suppe nettopp. Fikk både kake og suppe. Såå godt...
Ja, den er verre [emoji14]Så gøy å ha å se tilbake på!Uff...jeg har litt dårlig samvittighet for alt sånt som jeg ikke får gjort
Samme som jeg tenker alltid at jeg må skrive ned alt det morsomme de sier/gjør, men så blir det med tanken
![]()
Sånt fin du var!Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]![]()
Lykke til med togturen da[emoji4] du får ta med en bok eller kryssord i tillegg [emoji38][emoji6]Ja, men telefonen min hyrer ikke såååå lenge uansett.. [emoji14]
Satser på støpsel på toget..Powerbank er svaret da [emoji6]
Var det. Kunne spist hele...!Å.. Det hørtes godt ut[emoji1][emoji1]
Ja kjedelig å dra på også. Hva med Gore tex joggesko?
Bergenssommer
Ja, den er verre [emoji14]
Uff..
Du får finne på noe annet![]()
Ja Off håpe ikke vi har fått sommeren for i år. Hadde jo vært typisk med dårlig nå og i juli. Kommer det vel litt sol i august igjenJa gode forslag det her, men Bergens været trumfet den også her om dagenHun var kliss våt i gore texene fordi det endte med å regne MYE mer enn det som var meldt, gikk hjem uten sokker i skoene fordi de var våte og endte med gnagsår
Ikke noe bedre for hun i barnehagen heller forsåvidt, men der har de jo mye mer byttetøy/sko tilgjengelig. Et par støvler som ble med hjem for tørking her hin dagen var så våte at jeg kunne tømme ut av de
Bergenssommer
![]()
God kveld jenterVært litt skravling i dag også. Hatt en fin dag?