Gjør på? Hatt en fin dag?
Sitter å ser på Hinterland med et halvt øye, og svarer litt her og der
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør på? Hatt en fin dag?
Uff det var tidlig. Håper du får en natt med god søvn da[emoji4][emoji4]Kommet meg i seng
Må dra 6.45 i morgen
Hehe uppsI dag måtte jeg ut å hjelpe mannen ca 10-15 minutter unna huset fordi han hadde glemt å fylle diesel på arbeidsbilen.. hvem er det som glemmer sånt da [emoji28][emoji28]
Det har det nokDe fleste av disse har ikke søsken som er så gamle. Mange er eldst også. Det har jo litt å si
Takk for detUff det var tidlig. Håper du får en natt med god søvn da[emoji4][emoji4]
Huff kan skjønne det:/ termin snart?Sitter å ser på Hinterland med et halvt øye, og svarer litt her og derDagen har vært grei nok den, men jeg er såååå lei av det vonde bekkenet nå
Du da?
Hehe, hatt en lang og slitsom dag på jobb kanskje? [emoji6][emoji13]I dag måtte jeg ut å hjelpe mannen ca 10-15 minutter unna huset fordi han hadde glemt å fylle diesel på arbeidsbilen.. hvem er det som glemmer sånt da [emoji28][emoji28]
Se hva jeg fant!
Min og brødrene mine sine [emoji28]![]()

Veldig deilig, selv om det bare er et sånt som blåser seg opp selv og ikke kan stå fremme hele året. Når jeg blir rik skal jeg ha et ordentlig et! [emoji16]Åhh deilig med jacuzzi da![]()
Var ikke så langt under, feil i regnearket.Oi. Langt under i dag ja. Blir lite hjelpsom her. Gamingkveld med brødrene [emoji106][emoji106]
Han har hatt ei ganske slitsom uke, så jeg skjønner det på et vis. Men han hadde kjørt forbi en bensinstasjon 5 minutter tidligere da [emoji28]Hehe, hatt en lang og slitsom dag på jobb kanskje? [emoji6][emoji13]
Det var lenge siden vi hadde sett de og[emoji1] så da var det på tide [emoji122][emoji1]Oooh! Smokey and the Bandit!De filmene er det lenge siden jeg har sett!
Huff kan skjønne det:/ termin snart?![]()
Takk[emoji85]For en nydelig gravidmage!!!![]()
Er ikke første gangen heller [emoji28] men lenge siden sist da [emoji23]Hehe upps
Hihi ikke verst bare detVeldig deilig, selv om det bare er et sånt som blåser seg opp selv og ikke kan stå fremme hele året. Når jeg blir rik skal jeg ha et ordentlig et! [emoji16]
Hehe ikke lett det daEr ikke første gangen heller [emoji28] men lenge siden sist da [emoji23]
Det var lenge siden vi hadde sett de og[emoji1] så da var det på tide [emoji122][emoji1]

Var ikke så langt under, feil i regnearket.Oi. Langt under i dag ja. Blir lite hjelpsom her. Gamingkveld med brødrene [emoji106][emoji106]
Ikke sant [emoji23]Syns du har fin gravid mage[emoji1] er jo sånn de ser ut[emoji6][emoji13] men ville sett rart ut på ugravide ja[emoji6][emoji13]