♡ Skravletråd JUNI ♡

Se hva jeg fant!
Min og brødrene mine sine [emoji28]
4cbdf601d14a816f8289bf5358632344.jpg
Så koselig

Men denne tråden er ajour om vi så ikke skriver et eneste innlegg her de neste tre dagene...
Det er bra at noe er ajour da[emoji1][emoji1] men vil jo få til del 1 og 2 av utfordring og[emoji122][emoji1] men har ikke hatt mulighet til å være super aktiv i dag selv [emoji57] men er jo litt tid igjen...om alle medlemmer hadde tatt et par innlegg hver hadde det jo nærmet seg fort[emoji23][emoji106] men ikke alle som kan alle dager[emoji38][emoji38]

Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]
1f0626958712fd2269afbefb982bf4d6.jpg
Godt han er litt mer "kraftig", mer jevnt fordeling på kroppen enn når man er gravid, heldigvis [emoji38] ser jo bedre ut når det er mer jevnt fordelt[emoji38]

Godt han er litt mer "kraftig", mer jevnt fordeling på kroppen enn når man er gravid, heldigvis [emoji38] ser jo bedre ut når det er mer jevnt fordelt[emoji38]
Nåja, jeg ser ikke så verst ut jeg heller da [emoji23][emoji23]

Men ja. På en ugravid er det greit med jevnere fordeling [emoji28]

I dag måtte jeg ut å hjelpe mannen ca 10-15 minutter unna huset fordi han hadde glemt å fylle diesel på arbeidsbilen.. hvem er det som glemmer sånt da [emoji28][emoji28]

Gjør på? Hatt en fin dag?
Akkurat nå, ligger jeg med beina høyt og ser på smokey and the bandit3. Sambo sover i stolen ved siden av[emoji23][emoji23] hatt en fin dag, selvom keg har vært hjemme og ryddet for det meste[emoji6][emoji38][emoji23] hatt besøk av en onkel jeg sjeldent ser da, så veldig hyggelig [emoji4] du gjør da? Hatt en fin dag?

Å ja, har ikke slike madrasser vi kan brette her[emoji2] bare slike store, tykke, stive om du skjønner[emoji23]
Skjønner.

Slike var det ingen som hadde med, det var sånne skummadrasser

Akkurat nå, ligger jeg med beina høyt og ser på smokey and the bandit3. Sambo sover i stolen ved siden av[emoji23][emoji23] hatt en fin dag, selvom keg har vært hjemme og ryddet for det meste[emoji6][emoji38][emoji23] hatt besøk av en onkel jeg sjeldent ser da, så veldig hyggelig [emoji4] du gjør da? Hatt en fin dag?

Oooh! Smokey and the Bandit! :) De filmene er det lenge siden jeg har sett!

Har offisielt starta jacuzzi-sesongen i kveld! Skrudd ned til rolige 38 grader var det til og med mulig for den gravide å komme seg oppi uten å svette og bli overopphetet. Ja iallefall nesten, måtte reise meg opp og kjøle ned magen ganske ofte da [emoji28]

Hehe Ok;) kjekt mee besøk da:) Joda . Fin den:)

Har offisielt starta jacuzzi-sesongen i kveld! Skrudd ned til rolige 38 grader var det til og med mulig for den gravide å komme seg oppi uten å svette og bli overopphetet. Ja iallefall nesten, måtte reise meg opp og kjøle ned magen ganske ofte da [emoji28]
Åhh deilig med jacuzzi da;):)

Neida barnehagebarn trenger det nok ikke men skolebarn kan jo trenge det
De fleste av disse har ikke søsken som er så gamle. Mange er eldst også. Det har jo litt å si

Back
Topp