♡ Skravletråd JUNI ♡

Er det ja. Men ekstra kjedelig ja når drt er bestevenner det er snakk om :) Ta en annen dag med litt ekstra kos da :)
Njææ. Blir kleint.. Og ikke noe vi egentlig gjør..
Men tenkte hun kunne skrive et kort. Bare sånn.. "jeg har tenkt på deg"

Godt vi er forskjellige ;)
I min familie er det helt vanlig å ha

Godt vi er forskjellige ja

Nå blir vel det ganske vanlig for oss også å ha noen oppblåsbare til reisebruk etterhvert som ungene blir eldre og "sove på en skole" blir aktuelt både med fotball og korps. Det har bare ikke vært aktuelt for barnehageunger som derfor heller aldri har trengt det. Jeg så en annen med oppblåsbar, og det var heller ikke familiens førstefødte, for å si det sånn.

Grrr....jeg hadde klasket vaskefilla i hodet på ham![emoji15][emoji12]
Han kunne da gjøre noe. Jeg har vært hos jm OG vasket ferdig. = masse arbeid og slit. Han.. Tok ut av oppvaskmaskinen. Og kun det.

Vel. De har sånn i skumgummi (som vi her på Sunnmøre kaller porolon etter porolonfabrikken som laget slike)

Relativt greit å brette i tre og ta med

Relativt enklere enn å dra på shopping og kjøpe en oppblåsbar madrass for en overnatting i barnehagen. Som jeg aldri i livet hadde gjort om det ikke var for at broren trenger den neste helg. For jeg har skjønt at "liggeunderlag" er litt relativt i nyere tider, men denne er ikke egnet for camping. Til det er den for omfattende å ta med seg.

Å ja, har ikke slike madrasser vi kan brette her[emoji2] bare slike store, tykke, stive om du skjønner[emoji23]

Godt vi er forskjellige ja

Nå blir vel det ganske vanlig for oss også å ha noen oppblåsbare til reisebruk etterhvert som ungene blir eldre og "sove på en skole" blir aktuelt både med fotball og korps. Det har bare ikke vært aktuelt for barnehageunger som derfor heller aldri har trengt det. Jeg så en annen med oppblåsbar, og det var heller ikke familiens førstefødte, for å si det sånn.
Neida barnehagebarn trenger det nok ikke men skolebarn kan jo trenge det

Hehe, det er nok for stor utfordring i dag[emoji13]

Vel, det var feil i regnearket og det ser nå slik ut

upload_2017-6-15_21-33-22.png

Men om jeg tar den 52! Tar du de 2500? Fortsatt ser det ikke bra ut. Og mindre pent på tråder også

Back
Topp