Så koseligSe hva jeg fant!
Min og brødrene mine sine [emoji28]![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligSe hva jeg fant!
Det er bra at noe er ajour da[emoji1][emoji1] men vil jo få til del 1 og 2 av utfordring og[emoji122][emoji1] men har ikke hatt mulighet til å være super aktiv i dag selv [emoji57] men er jo litt tid igjen...om alle medlemmer hadde tatt et par innlegg hver hadde det jo nærmet seg fort[emoji23][emoji106] men ikke alle som kan alle dager[emoji38][emoji38]Men denne tråden er ajour om vi så ikke skriver et eneste innlegg her de neste tre dagene...
Godt han er litt mer "kraftig", mer jevnt fordeling på kroppen enn når man er gravid, heldigvis [emoji38] ser jo bedre ut når det er mer jevnt fordelt[emoji38]Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]![]()
Ja.. Skulle sjekke når vi gikk. [emoji14]Så koselig
Nåja, jeg ser ikke så verst ut jeg heller da [emoji23][emoji23]Godt han er litt mer "kraftig", mer jevnt fordeling på kroppen enn når man er gravid, heldigvis [emoji38] ser jo bedre ut når det er mer jevnt fordelt[emoji38]
Ikke jeg heller.Ikke jeg hvertfall
Akkurat nå, ligger jeg med beina høyt og ser på smokey and the bandit3. Sambo sover i stolen ved siden av[emoji23][emoji23] hatt en fin dag, selvom keg har vært hjemme og ryddet for det meste[emoji6][emoji38][emoji23] hatt besøk av en onkel jeg sjeldent ser da, så veldig hyggelig [emoji4] du gjør da? Hatt en fin dag?Gjør på? Hatt en fin dag?
Skjønner.Å ja, har ikke slike madrasser vi kan brette her[emoji2] bare slike store, tykke, stive om du skjønner[emoji23]
Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]![]()

Dwt gjør nok jeg ogsåIkke jeg heller.
Ny dag i morgen.
Fint om noen tar stat, jeg sover nok
Akkurat nå, ligger jeg med beina høyt og ser på smokey and the bandit3. Sambo sover i stolen ved siden av[emoji23][emoji23] hatt en fin dag, selvom keg har vært hjemme og ryddet for det meste[emoji6][emoji38][emoji23] hatt besøk av en onkel jeg sjeldent ser da, så veldig hyggelig [emoji4] du gjør da? Hatt en fin dag?
Sånn er det jo bare.Jeg får ikke hengt så mye mer på forum eller sagt så mye mer enn jeg gjør dessverre altså.
Syns du har fin gravid mage[emoji1] er jo sånn de ser ut[emoji6][emoji13] men ville sett rart ut på ugravide ja[emoji6][emoji13]Nåja, jeg ser ikke så verst ut jeg heller da [emoji23][emoji23]
Men ja. På en ugravid er det greit med jevnere fordeling [emoji28]
Hehe OkAkkurat nå, ligger jeg med beina høyt og ser på smokey and the bandit3. Sambo sover i stolen ved siden av[emoji23][emoji23] hatt en fin dag, selvom keg har vært hjemme og ryddet for det meste[emoji6][emoji38][emoji23] hatt besøk av en onkel jeg sjeldent ser da, så veldig hyggelig [emoji4] du gjør da? Hatt en fin dag?
Åhh deilig med jacuzzi daHar offisielt starta jacuzzi-sesongen i kveld! Skrudd ned til rolige 38 grader var det til og med mulig for den gravide å komme seg oppi uten å svette og bli overopphetet. Ja iallefall nesten, måtte reise meg opp og kjøle ned magen ganske ofte da [emoji28]
Så koselig [emoji4]Se hva jeg fant!
De fleste av disse har ikke søsken som er så gamle. Mange er eldst også. Det har jo litt å siNeida barnehagebarn trenger det nok ikke men skolebarn kan jo trenge det