♡ Skravletråd JUNI ♡

Urettferdig fordeling av oppgaver![emoji849]
Og han er vel heller ikke gravid?!
Neei, bare tjukk ;)
Men nå har han rydda hele gangen, da. Ikke i dag, i dag og i går har han vært lat. Men da jeg hadde pausedag, ryddet han i gangen. Og støvsugde. Mens jeg kun satt i stolen min og tygde brød.

Neei, bare tjukk ;)
Men nå har han rydda hele gangen, da. Ikke i dag, i dag og i går har han vært lat. Men da jeg hadde pausedag, ryddet han i gangen. Og støvsugde. Mens jeg kun satt i stolen min og tygde brød.

Haha, dere er sikkert veldig søte sammen![emoji23]

Men denne tråden er ajour om vi så ikke skriver et eneste innlegg her de neste tre dagene...

Er vel som det alltid er...noen ganger finner "eksperter" ut at det er lurt, og året etter er det ikke lurt allikevel[emoji15]
Jeg vet ikke hvorfor, men barnepleiere på sykehuset sa at det var en selvfølge.. da jeg fikk neste barn så skulle man IKKE ha hodepute![emoji12]
Heheh, Okay [emoji106] så det er vel en sånn ting de ikke er enige om før det har gått noen runder med begge deler[emoji23][emoji23]

Haha, dere er sikkert veldig søte sammen![emoji23]
Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]
1f0626958712fd2269afbefb982bf4d6.jpg

Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]
1f0626958712fd2269afbefb982bf4d6.jpg

Den formen hadde sett litt merkelig ut på en mann...

Back
Topp