Det skal bli spennende å seNå vil hun egentlig aldri sitte i vogn lengre, men jeg har en mistanke om at det kan snu fort ja
![]()
Hihi, blir vel fort litt sånn[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal bli spennende å seNå vil hun egentlig aldri sitte i vogn lengre, men jeg har en mistanke om at det kan snu fort ja
![]()
Flere som har lurt på hvorfor man får med putetrekk til baby dynetrekk(65x80) når baby ikke skal ha pute egentlig... [emoji23]. Noen som bruker disse under hodet fordet, i tilfelle gulp? Uten pute inni selvfølgelig...
Samme her.vi har brukt dem under hodet uten pute ja
Njææ. Blir kleint.. Og ikke noe vi egentlig gjør..Er det ja. Men ekstra kjedelig ja når drt er bestevenner det er snakk omTa en annen dag med litt ekstra kos da
![]()
Godt vi er forskjellige
I min familie er det helt vanlig å ha
Ikke jeg hvertfallJa, men tråder ser ikke så dumt ut
Vis vedlegget 227710
Innleg... om jeg tar 35, hvem tar de andre 3500 liksom?
Han kunne da gjøre noe. Jeg har vært hos jm OG vasket ferdig. = masse arbeid og slit. Han.. Tok ut av oppvaskmaskinen. Og kun det.Grrr....jeg hadde klasket vaskefilla i hodet på ham![emoji15][emoji12]
Vel. De har sånn i skumgummi (som vi her på Sunnmøre kaller porolon etter porolonfabrikken som laget slike)
Relativt greit å brette i tre og ta med
Relativt enklere enn å dra på shopping og kjøpe en oppblåsbar madrass for en overnatting i barnehagen. Som jeg aldri i livet hadde gjort om det ikke var for at broren trenger den neste helg. For jeg har skjønt at "liggeunderlag" er litt relativt i nyere tider, men denne er ikke egnet for camping. Til det er den for omfattende å ta med seg.
Jeg får ikke hengt så mye mer på forum eller sagt så mye mer enn jeg gjør dessverre altså.Ja, men tråder ser ikke så dumt ut
Vis vedlegget 227710
Neida barnehagebarn trenger det nok ikke men skolebarn kan jo trenge detGodt vi er forskjellige ja
Nå blir vel det ganske vanlig for oss også å ha noen oppblåsbare til reisebruk etterhvert som ungene blir eldre og "sove på en skole" blir aktuelt både med fotball og korps. Det har bare ikke vært aktuelt for barnehageunger som derfor heller aldri har trengt det. Jeg så en annen med oppblåsbar, og det var heller ikke familiens førstefødte, for å si det sånn.
Njæ. Piske ham rundt en annen dag [emoji106][emoji106]Oj sann
Si fra
På daftø
Du får gjøre detNjæ. Piske ham rundt en annen dag [emoji106][emoji106]
He he jaAllerede?![emoji1] så gøy da!
Oi. Langt under i dag ja. Blir lite hjelpsom her. Gamingkveld med brødrene [emoji106][emoji106]Ja, men tråder ser ikke så dumt ut
Vis vedlegget 227710
Snart kvelden her tenker jeg
Må bare betale litt regninger først
Ja, men tråder ser ikke så dumt ut
Vis vedlegget 227710
Han kunne da gjøre noe. Jeg har vært hos jm OG vasket ferdig. = masse arbeid og slit. Han.. Tok ut av oppvaskmaskinen. Og kun det.