♡ Skravletråd JUNI ♡

I dag har vi sett Kaptein underbukse på kino sammen med jenta vår og venninna hennes.

Ikke se den! Den var virkelig DRIT dårlig. (Bare bæsj og tissehumor). Sikkert gøy for unger på maks 3-4 år. Men dattera mi og venninna hennes lo ikke en eneste gang. Og de ler av alt.
Tror regissøren dreit litt på leggen... :laughing001

Takk for advarsel![emoji1] den hadde jeg tenkt til å se med gutta!

Joda men jeg hadde likevel tenkt oppblåsbar madrass , det er det logiske for meg
Det har ikke falt meg inn før i dag at man i det hele tatt hadde enkle oppblåsbare madrasser til å dra med seg noe sted. Vi hadde en opp låsbar som gikk på strøm og blåse seg opp til... Ja. En diger seng.
Luftmadrasser ellers forbinder jeg med badeliv.

I dag har vi sett Kaptein underbukse på kino sammen med jenta vår og venninna hennes.

Ikke se den! Den var virkelig DRIT dårlig. (Bare bæsj og tissehumor). Sikkert gøy for unger på maks 3-4 år. Men dattera mi og venninna hennes lo ikke en eneste gang. Og de ler av alt.
Tror regissøren dreit litt på leggen... :laughing001
Evt forskjell pp humoren
Vet flere som lo mye
Har ikje sett den selv da

Nei, da var det mange som tenkte som deg[emoji2]
Men utrolig upraktisk å drasse med seg sengemadrassen?![emoji849]
Vel. De har sånn i skumgummi (som vi her på Sunnmøre kaller porolon etter porolonfabrikken som laget slike)

Relativt greit å brette i tre og ta med

Relativt enklere enn å dra på shopping og kjøpe en oppblåsbar madrass for en overnatting i barnehagen. Som jeg aldri i livet hadde gjort om det ikke var for at broren trenger den neste helg. For jeg har skjønt at "liggeunderlag" er litt relativt i nyere tider, men denne er ikke egnet for camping. Til det er den for omfattende å ta med seg.

Nei, da var det mange som tenkte som deg[emoji2]
Men utrolig upraktisk å drasse med seg sengemadrassen?![emoji849]
Vel. De har sånn i skumgummi (som vi her på Sunnmøre kaller porolon etter porolonfabrikken som laget slike)

Relativt greit å brette i tre og ta med

Relativt enklere enn å dra på shopping og kjøpe en oppblåsbar madrass for en overnatting i barnehagen. Som jeg aldri i livet hadde gjort om det ikke var for at broren trenger den neste helg. For jeg har skjønt at "liggeunderlag" er litt relativt i nyere tider, men denne er ikke egnet for camping. Til det er den for omfattende å ta med seg.

Hehe, bra det ikke er til vanlig da, men syns det er så kjedelig å starte dagen på den måten lizm... Kjenner selv at motivasjonen blir litt mindre når noen klager før jeg i det hele tatt har begynt lizm....
Jepp. Men jeg ble ferdig :)
Fikk både dratt til jm, og vasket huset ferdig.

Det har ikke falt meg inn før i dag at man i det hele tatt hadde enkle oppblåsbare madrasser til å dra med seg noe sted. Vi hadde en opp låsbar som gikk på strøm og blåse seg opp til... Ja. En diger seng.
Luftmadrasser ellers forbinder jeg med badeliv.
Godt vi er forskjellige ;)
I min familie er det helt vanlig å ha

Back
Topp