♡ Skravletråd JUNI ♡

Tur er digg. Skal prøve å få gått litt i dag og. Kjennes så fresht ut når det duskregner litt og alt bare lukter fantastisk.

Det er så herlig!![emoji1]
Vil gå tur jeg også...men er alene hjemme med 3 sovende barn[emoji4] kanskje jeg rekker i morgen?

Skulle ønske jeg kunne ta helg :D er veldig klar for det...
Men fikk heldigvis booka om siste avtalen min i morgen dårlig kan ta en litt tidligere avslutning i det minste.

Flott med kort fredag[emoji1]
Jeg gleder meg i grunn til helgen er over[emoji23] barneselskap og voksenselskap på lørdag....,STRESS!

Flott med kort fredag[emoji1]
Jeg gleder meg i grunn til helgen er over[emoji23] barneselskap og voksenselskap på lørdag....,STRESS!
Livet med barn :D når ferier og fridager er mer stress enn jobbdager..

Jeg fikk absolutt ikke noe, og det er jeg glad for. Jeg var vel 17 da...
Jeg syns det å feire at man får mensen er litt trist at ikke feires mer i samfunnet vårt. Det er jo en stor greier egentlig, kroppen går fra å være barn til kvinne over natta.
Der er en grunn til at det er en stor greier for de fleste kulturer rundt om i verden.

Men kanskje ikke like kult når man er 17 som når man er 11, kan se det altså.

Mellomste levert i bhg med sovepose og madrass. Og de fleste tolket madrass slik jeg gjorde, den fra senga til barnet ;-)

Menmen. Hennes levert i en pose. Med pumpe.

Yngste sovnet i bilen på vei hjem. Sov gjennom at jeg tok henne inn og kledde av, våknet så smått når broren kom løpende ned trappen.

La henne på senga, sovner hun nå er det natta, ellers står vi opp og leker litt og tar på pysj etc etterpå

Tipper storesøster koser seg glugg ihjel på overnatting![emoji1]

Men jeg så en annen som kom med madrassen i en pose. Og sikkert minst ti foreldre med madrassen fra senga rullet sammen og tatt med. Så jeg hadde ikke vært helt på villspor med min første tanke...

Nei, da var det mange som tenkte som deg[emoji2]
Men utrolig upraktisk å drasse med seg sengemadrassen?![emoji849]

Var å kjøpte en brukt Stokke xplory til kommende lillebror i dag, den som forelsket seg helt i vognen var jo selvfølgelig kommende storesøster :p Sååå spent på om hun klarer seg uten vogn når lillebror er født :rolleyes:

Hihi, så artig da[emoji7]
Håper hun gir den fra seg greit[emoji23]

Hvorfor fikk du anbefalt å bruke pute? Har lest/sett overalt at man ikke skal bruke pute

Er vel som det alltid er...noen ganger finner "eksperter" ut at det er lurt, og året etter er det ikke lurt allikevel[emoji15]
Jeg vet ikke hvorfor, men barnepleiere på sykehuset sa at det var en selvfølge.. da jeg fikk neste barn så skulle man IKKE ha hodepute![emoji12]

Back
Topp