Håper du gjør noe gøy for å gjøre stas på det. Fikk blomster av mamma når jeg fikk mensen første gang. Litt gøy å bli "feira" litt sånn forsiktigMulig det [emoji23] Jeg var over 15 år jeg og var senest. Tror de fleste i min klasse var rundt 13 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du gjør noe gøy for å gjøre stas på det. Fikk blomster av mamma når jeg fikk mensen første gang. Litt gøy å bli "feira" litt sånn forsiktigMulig det [emoji23] Jeg var over 15 år jeg og var senest. Tror de fleste i min klasse var rundt 13 år
Tviler ikkeJeg tror nok ikke jeg får sjansen til noe annet enn morgen og kveld da. Kjedelig [emoji33]
Skulle ønske jeg kunne ta helgGod ettermiddag[emoji2]
Vært på jobb jeg....nå har jeg tatt helg![emoji1]
Hu fikk en sykkel til 3000 kr som hu valgte ut selv da. Syns ærlig talt det var dyrt nok [emoji23] Også skal vi på sommeravslutning med mat og godis og leker. Så hu er ganske fornøyd med dagen alleredr hunHåper du gjør noe gøy for å gjøre stas på det. Fikk blomster av mamma når jeg fikk mensen første gang. Litt gøy å bli "feira" litt sånn forsiktig![]()
Gubben: "Det GÅR an å gjøre noe når du først har stått opp da".
Joda. Jeg har sittet der og hørt på ham snorke litt (høres jo helt ut til stua). Og fått dattera til å ta rede på alt av brettspill. Selv har jeg drevet og vasket meg i hjel i det siste. I går vasket jeg mens han.. Så på tv?? Og jeg blir sannsynligvis å vaske alene etterpå også.
Nåå, altså..!!
Skal prøve gjøre mitt beste når jeg sitter på ferja på vei da. [emoji23]Sånn er det jo noen ganger[emoji4] vi får ta det igjen!
Åh libresseklubbenHu fikk en sykkel til 3000 kr som hu valgte ut selv da. Syns ærlig talt det var dyrt nok [emoji23] Også skal vi på sommeravslutning med mat og godis og leker. Så hu er ganske fornøyd med dagen alleredr hun
Fikk ikke noe jeg. [emoji23] Fikk gå i libresseklubben. Så hadde alt jeg trengte
Haha ja [emoji23] Var råkult. Min storesøster gikk der også. Så var jo kjempetøft å følge hu da [emoji14]Åh libresseklubbenherrefred så kult det var å være medlem der i 10-11års alderen
![]()
UtførtDa må du ut å handle[emoji2]
Tidlig ja, men fint å være forbredt ja[emoji16] så flink du er som har tenkt på det [emoji106][emoji16] det blir og noe å tenke på når lille her(om det blir jente) blir i den alderen! [emoji106]Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]
Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.
Vis vedlegget 227678 Inte dumt
Hmm, tenker.
Mellomste fikk time hos tannklinikken i postkasa i går. Mandag 26.6 kl 9
Greit, har ikke noe annet på planen, og klokken 9 så rekker hun jo det meste av bhg også. Kommer sikkert litt sent, men greit nok liksom.
Så tenker jeg da i dag. Søren. Det er mandagen etter den korpsturen det. Første dag i sommerferien sånn nesten (Vel, første dag er fredagen, men da har guttungen valgt sfo og så er det altså avreise tur) Mandagen har han fri fra sfo for å kunne hvile ut etter den turen med sene kvelder (grilling og leker til 22.30 og frokost fra 720-740 neste morgen. Diskotek til 2330 og frokost 820-840. Han er 8 år og vanligvis i seng ikke lenge etter 20...Mulig han tar kvelden noe før dette altså,men trøtt gutt mandag forventer jeg)
Så jeg forlangte at han da han valgte seg dager på sfo og dager fri valgte mandagen fri, sove ut sa jeg. Greit.
Så skal jeg altså være hos tannlegen med mellomste klokka ni.
Nå skal jo ikke han være med da så det går greit det, bare typisk nok at det måtte være da. Jaja, hun skule jo vært i bhg i den tiden om ikke, så samma kan det være. Hun skal gå i bhg den siste uken i juni fordi det skjer så mye avslutning av førskoleåret, mens han har valgt seg annenhver dag på sfo og hjemme . Juli har begge fri (sfo stengt)
Det skal bare være noe hele tiden juni hos oss i år!
Planer for dagen?
2 maskin med klær på,tørketrommel på,oppvaskmaskin på. Kutte opp grønnsaker. Sove blir det visst dårlig med![]()
Skriver litt så Ronja kan skrive merHun har mye å svare på, en hel dag med innlegg.
Ja, hele tiden noe!Rart hvordan hver eneste dag fylles opp?![emoji23]
Oj sannGubben: "Det GÅR an å gjøre noe når du først har stått opp da".
Joda. Jeg har sittet der og hørt på ham snorke litt (høres jo helt ut til stua). Og fått dattera til å ta rede på alt av brettspill. Selv har jeg drevet og vasket meg i hjel i det siste. I går vasket jeg mens han.. Så på tv?? Og jeg blir sannsynligvis å vaske alene etterpå også.
Nåå, altså..!!
Det var fintVis vedlegget 227678 Inte dumt
Mhm er detSå kjedeig!
Tur u morgenHa en flott vakt[emoji2]
Hva skal du pakke til?