♡ Skravletråd JUNI ♡

Nå har vi drevet og flyttet, så han SER jo ikke hva jeg har gjort (vasker ut i andre huset). Passer jo selvsagt å nevne ALT til ham da. [emoji14]
Som regel er han flink da. Ofte han som rydder, og i svangerskapet har jeg ofte ikke kunnet gjort noen ting.. Mat lager han hver dag og.
Så.. Vanligvis er han ikke så teit. Bare i dag [emoji14]

Da får han bare tåle å høre at i dag var han litt teit.

Nå har vi drevet og flyttet, så han SER jo ikke hva jeg har gjort (vasker ut i andre huset). Passer jo selvsagt å nevne ALT til ham da. [emoji14]
Som regel er han flink da. Ofte han som rydder, og i svangerskapet har jeg ofte ikke kunnet gjort noen ting.. Mat lager han hver dag og.
Så.. Vanligvis er han ikke så teit. Bare i dag [emoji14]
Hehe, bra det ikke er til vanlig da, men syns det er så kjedelig å starte dagen på den måten lizm... Kjenner selv at motivasjonen blir litt mindre når noen klager før jeg i det hele tatt har begynt lizm....

Hmm, tenker.

Mellomste fikk time hos tannklinikken i postkasa i går. Mandag 26.6 kl 9

Greit, har ikke noe annet på planen, og klokken 9 så rekker hun jo det meste av bhg også. Kommer sikkert litt sent, men greit nok liksom.

Så tenker jeg da i dag. Søren. Det er mandagen etter den korpsturen det. Første dag i sommerferien sånn nesten (Vel, første dag er fredagen, men da har guttungen valgt sfo og så er det altså avreise tur) Mandagen har han fri fra sfo for å kunne hvile ut etter den turen med sene kvelder (grilling og leker til 22.30 og frokost fra 720-740 neste morgen. Diskotek til 2330 og frokost 820-840. Han er 8 år og vanligvis i seng ikke lenge etter 20...Mulig han tar kvelden noe før dette altså,men trøtt gutt mandag forventer jeg)
Så jeg forlangte at han da han valgte seg dager på sfo og dager fri valgte mandagen fri, sove ut sa jeg. Greit.

Så skal jeg altså være hos tannlegen med mellomste klokka ni.

Nå skal jo ikke han være med da så det går greit det, bare typisk nok at det måtte være da. Jaja, hun skule jo vært i bhg i den tiden om ikke, så samma kan det være. Hun skal gå i bhg den siste uken i juni fordi det skjer så mye avslutning av førskoleåret, mens han har valgt seg annenhver dag på sfo og hjemme . Juli har begge fri (sfo stengt)

Det skal bare være noe hele tiden juni hos oss i år!

2 maskin med klær på,tørketrommel på,oppvaskmaskin på. Kutte opp grønnsaker. Sove blir det visst dårlig med:hilarious:

Skriver litt så Ronja kan skrive mer :) Hun har mye å svare på, en hel dag med innlegg.

Back
Topp