Hmm, tenker.
Mellomste fikk time hos tannklinikken i postkasa i går. Mandag 26.6 kl 9
Greit, har ikke noe annet på planen, og klokken 9 så rekker hun jo det meste av bhg også. Kommer sikkert litt sent, men greit nok liksom.
Så tenker jeg da i dag. Søren. Det er mandagen etter den korpsturen det. Første dag i sommerferien sånn nesten (Vel, første dag er fredagen, men da har guttungen valgt sfo og så er det altså avreise tur) Mandagen har han fri fra sfo for å kunne hvile ut etter den turen med sene kvelder (grilling og leker til 22.30 og frokost fra 720-740 neste morgen. Diskotek til 2330 og frokost 820-840. Han er 8 år og vanligvis i seng ikke lenge etter 20...Mulig han tar kvelden noe før dette altså,men trøtt gutt mandag forventer jeg)
Så jeg forlangte at han da han valgte seg dager på sfo og dager fri valgte mandagen fri, sove ut sa jeg. Greit.
Så skal jeg altså være hos tannlegen med mellomste klokka ni.
Nå skal jo ikke han være med da så det går greit det, bare typisk nok at det måtte være da. Jaja, hun skule jo vært i bhg i den tiden om ikke, så samma kan det være. Hun skal gå i bhg den siste uken i juni fordi det skjer så mye avslutning av førskoleåret, mens han har valgt seg annenhver dag på sfo og hjemme . Juli har begge fri (sfo stengt)
Det skal bare være noe hele tiden juni hos oss i år!