Tur er digg. Skal prøve å få gått litt i dag og. Kjennes så fresht ut når det duskregner litt og alt bare lukter fantastisk.
Det er så herlig!![emoji1]
Vil gå tur jeg også...men er alene hjemme med 3 sovende barn[emoji4] kanskje jeg rekker i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tur er digg. Skal prøve å få gått litt i dag og. Kjennes så fresht ut når det duskregner litt og alt bare lukter fantastisk.
Mulig det [emoji23] Jeg var over 15 år jeg og var senest. Tror de fleste i min klasse var rundt 13 år
Skulle ønske jeg kunne ta helger veldig klar for det...
Men fikk heldigvis booka om siste avtalen min i morgen dårlig kan ta en litt tidligere avslutning i det minste.
Skal prøve gjøre mitt beste når jeg sitter på ferja på vei da. [emoji23]
Utført![]()
I Halden daSå koselig[emoji2]
Ja ikke noe nytt detEr du trøtt idag?[emoji13]
ja syns detDet var fint
Livet med barnFlott med kort fredag[emoji1]
Jeg gleder meg i grunn til helgen er over[emoji23] barneselskap og voksenselskap på lørdag....,STRESS!
Jeg tenker i grunn ganske mye på litt for myeSkjønner jo at man begynner å tenke[emoji4]
Ville bare berolige deg med min erfaring.
Ja, hele tiden noe!
Tur u morgen
Jeg syns det å feire at man får mensen er litt trist at ikke feires mer i samfunnet vårt. Det er jo en stor greier egentlig, kroppen går fra å være barn til kvinne over natta.Jeg fikk absolutt ikke noe, og det er jeg glad for. Jeg var vel 17 da...
Mellomste levert i bhg med sovepose og madrass. Og de fleste tolket madrass slik jeg gjorde, den fra senga til barnet ;-)
Menmen. Hennes levert i en pose. Med pumpe.
Yngste sovnet i bilen på vei hjem. Sov gjennom at jeg tok henne inn og kledde av, våknet så smått når broren kom løpende ned trappen.
La henne på senga, sovner hun nå er det natta, ellers står vi opp og leker litt og tar på pysj etc etterpå
Men jeg så en annen som kom med madrassen i en pose. Og sikkert minst ti foreldre med madrassen fra senga rullet sammen og tatt med. Så jeg hadde ikke vært helt på villspor med min første tanke...

Var å kjøpte en brukt Stokke xplory til kommende lillebror i dag, den som forelsket seg helt i vognen var jo selvfølgelig kommende storesøsterSååå spent på om hun klarer seg uten vogn når lillebror er født
![]()
Tømt og ryddet bil
Svart på chatmeldinger .
Vært i byen
Nå må jeg pakke
Hvorfor fikk du anbefalt å bruke pute? Har lest/sett overalt at man ikke skal bruke pute