♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, blir en spennende tid fremover da[emoji4] for hele familien [emoji4]
Syns det er litt småskummelt også [emoji23] Mannen syns det er fælt da. Han kommer vel til å være livredd for å si noe feil [emoji23]

Ja jeg er klar over det stortsett går helt fint , men jeg leser for mye ;) og bare jeg ser sjansen for senabort er større får jeg noia... rar i hode mitt;) har nok med ting jeg har opplevd å gjøre , men liker bedre å si jeg er rar i hode;)

Skjønner jo at man begynner å tenke[emoji4]
Ville bare berolige deg med min erfaring.

Flere som har lurt på hvorfor man får med putetrekk til baby dynetrekk(65x80) når baby ikke skal ha pute egentlig... [emoji23]. Noen som bruker disse under hodet fordet, i tilfelle gulp? Uten pute inni selvfølgelig...

Er ikke mange år siden jeg fikk anbefalt hodepute til min nyfødte på sykehus[emoji4] så sengetøy kommer i sett, som det alltid har gjort[emoji4]

Syns det er litt småskummelt også [emoji23] Mannen syns det er fælt da. Han kommer vel til å være livredd for å si noe feil [emoji23]
Ja, det er nok begge deler ja[emoji4] og ja, han er nok litt redd for hormonene ja[emoji6] men trur kanskje det er litt viktig å prøve å snakke om hvordan hun har det(om det er greit for henne) , hvordan det er greit å ta opp ting, lage rom for at hu kan snakke åpent om ting hvis hu liker å snakke om ting...

Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]

Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.

Gratulerer til snuppa[emoji1] litt spesiell følelse for mammaen også vil jeg tro..

Ja, det er nok begge deler ja[emoji4] og ja, han er nok litt redd for hormonene ja[emoji6] men trur kanskje det er litt viktig å prøve å snakke om hvordan hun har det(om det er greit for henne) , hvordan det er greit å ta opp ting, lage rom for at hu kan snakke åpent om ting hvis hu liker å snakke om ting...
Ta det helt med ro. Hun er åpen som en bok. Gjett hva pappa. I dag fikk jeg mensen. Hvorfor må det blø så mye?

Også ser man han har lyst å synke i ett hull [emoji23][emoji23]

Oj tror aldri jeg hadde tenkt på å ta ned madrass fra senga enganv
Det står jo at de skal leveres med madrass. Da tar man en madrass. Logisk i mitt hode helt til snuppa sa at ped leder hadde sagt de skulle pumpe opp madrassen med luft. Da bør det luftmadrass.

Eldste kom med forklaringen på "enkel, ikke dobbel"

Da jeg sov o barnehagen var det en som hadde med en sånn stor til å blåse opp. Større enn denne da, sånn til to voksne.

Det står jo at de skal leveres med madrass. Da tar man en madrass. Logisk i mitt hode helt til snuppa sa at ped leder hadde sagt de skulle pumpe opp madrassen med luft. Da bør det luftmadrass.

Eldste kom med forklaringen på "enkel, ikke dobbel"

Da jeg sov o barnehagen var det en som hadde med en sånn stor til å blåse opp. Større enn denne da, sånn til to voksne.
Joda men jeg hadde likevel tenkt oppblåsbar madrass , det er det logiske for meg

I dag har vi sett Kaptein underbukse på kino sammen med jenta vår og venninna hennes.

Ikke se den! Den var virkelig DRIT dårlig. (Bare bæsj og tissehumor). Sikkert gøy for unger på maks 3-4 år. Men dattera mi og venninna hennes lo ikke en eneste gang. Og de ler av alt.
Tror regissøren dreit litt på leggen... :laughing001

Ta det helt med ro. Hun er åpen som en bok. Gjett hva pappa. I dag fikk jeg mensen. Hvorfor må det blø så mye?

Også ser man han har lyst å synke i ett hull [emoji23][emoji23]
Så bra hu er det da[emoji4] da blir det lettere å snakke med hu hvertfall for både mor og far(selvom far sikkert ønsker mor gjør det[emoji23][emoji23][emoji23])

jeg er nemlig av det andre slaget. Mamma merka det fordi det ble brukt flere bind enn vanlig plutselig [emoji23][emoji23]

Så bra hu er det da[emoji4] jeg er nemlig av det andre slaget. Mamma merka det fordi det ble brukt flere bind enn vanlig plutselig [emoji23][emoji23]
Jeg syns selv det var stor stas. Men var 15 år. Og jeg ropte det til pappa jeg også. Som forresten også ville synke i ett hull. Vi er alle forskjellige ja [emoji14]

I dag har vi sett Kaptein underbukse på kino sammen med jenta vår og venninna hennes.

Ikke se den! Den var virkelig DRIT dårlig. (Bare bæsj og tissehumor). Sikkert gøy for unger på maks 3-4 år. Men dattera mi og venninna hennes lo ikke en eneste gang. Og de ler av alt.
Tror regissøren dreit litt på leggen... :laughing001
Den så dårlig ut også [emoji23] Den frista ikke meg for å si det slik.

Men nå kommer jo snart grusomme meg 3 da [emoji23][emoji39] Den må vi nok prøve [emoji38]

Jeg syns selv det var stor stas. Men var 15 år. Og jeg ropte det til pappa jeg også. Som forresten også ville synke i ett hull. Vi er alle forskjellige ja [emoji14]
Hehe, ja godt noen er sånn. Jeg sa det vel aldri til pappa.. Men nå ligner jeg mye på den siden av familien hvor det meste er rart å snakke om[emoji23][emoji23]

Jeg kan tenke meg at de ville synke i et hull ja[emoji6][emoji23] men kan ofte være lettere men barn som er åpne, så de får trøste seg med det[emoji4][emoji106][emoji23]

Back
Topp