♡ Skravletråd JUNI ♡

Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]

Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.
Hvilken sykkelblr det,?

Mellomste levert i bhg med sovepose og madrass. Og de fleste tolket madrass slik jeg gjorde, den fra senga til barnet ;-)

Menmen. Hennes levert i en pose. Med pumpe.

Yngste sovnet i bilen på vei hjem. Sov gjennom at jeg tok henne inn og kledde av, våknet så smått når broren kom løpende ned trappen.

La henne på senga, sovner hun nå er det natta, ellers står vi opp og leker litt og tar på pysj etc etterpå

Håper du gjør noe gøy for å gjøre stas på det. Fikk blomster av mamma når jeg fikk mensen første gang. Litt gøy å bli "feira" litt sånn forsiktig;)
Jeg fikk absolutt ikke noe, og det er jeg glad for. Jeg var vel 17 da...

Mulig det [emoji23] Jeg var over 15 år jeg og var senest. Tror de fleste i min klasse var rundt 13 år
Jeg var helt veldig sist. Jeg gikk på vgs 16 eller 17 år gammel

Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.
Jeg hadde aldri i livet kommet til å huske på å være forberedt med bind i sekken når de er 11

Minner du meg på det om fem år?

Da må du ut å handle[emoji2]
Men jeg så en annen som kom med madrassen i en pose. Og sikkert minst ti foreldre med madrassen fra senga rullet sammen og tatt med. Så jeg hadde ikke vært helt på villspor med min første tanke...

Flere som har lurt på hvorfor man får med putetrekk til baby dynetrekk(65x80) når baby ikke skal ha pute egentlig... [emoji23]. Noen som bruker disse under hodet fordet, i tilfelle gulp? Uten pute inni selvfølgelig...

Akkurat det samme har jeg tenkt på :p Og jeg har løst det på samme viset med å bare ha trekket under hodet på baby :)

Oi! 11 var litt tidlig, eller? Vet ikke om jeg er "klar" for det om 4 år her i huset :p
Neida, det kommer når det kommer :) Jeg skal ihvertfall snakke mye med de begge om det på forhånd, det gjorde aldri min mor med meg :bag:

Var å kjøpte en brukt Stokke xplory til kommende lillebror i dag, den som forelsket seg helt i vognen var jo selvfølgelig kommende storesøster :p Sååå spent på om hun klarer seg uten vogn når lillebror er født :rolleyes:

Tidlig ja, men fint å være forbredt ja[emoji16] så flink du er som har tenkt på det [emoji106][emoji16] det blir og noe å tenke på når lille her(om det blir jente) blir i den alderen! [emoji106]
Greit å være forberedt ja :D Nå vet hu hvertfall litt :) Og det er kryssa på kalender så vi har kontroll :)

Jeg hadde aldri i livet kommet til å huske på å være forberedt med bind i sekken når de er 11

Om jeg enda er her om 5 år skal jeg prøve [emoji14] Da er minste her i hus 11 år så [emoji23]

Om jeg enda er her om 5 år skal jeg prøve [emoji14] Da er minste her i hus 11 år så [emoji23]

Oi! 11 var litt tidlig, eller? Vet ikke om jeg er "klar" for det om 4 år her i huset [emoji14]
Neida, det kommer når det kommer :) Jeg skal ihvertfall snakke mye med de begge om det på forhånd, det gjorde aldri min mor med meg :bag:
Det er veldig greit ja. Eldste har bøker om pubertet og slikt. Så vet en del hu allerede. Så har jeg snakka og vist :)

Mellomste levert i bhg med sovepose og madrass. Og de fleste tolket madrass slik jeg gjorde, den fra senga til barnet ;-)

Menmen. Hennes levert i en pose. Med pumpe.

Yngste sovnet i bilen på vei hjem. Sov gjennom at jeg tok henne inn og kledde av, våknet så smått når broren kom løpende ned trappen.

La henne på senga, sovner hun nå er det natta, ellers står vi opp og leker litt og tar på pysj etc etterpå
Oj tror aldri jeg hadde tenkt på å ta ned madrass fra senga enganv

Back
Topp