♡ Skravletråd JUNI ♡

Mulig det [emoji23] Jeg var over 15 år jeg og var senest. Tror de fleste i min klasse var rundt 13 år
Håper du gjør noe gøy for å gjøre stas på det. Fikk blomster av mamma når jeg fikk mensen første gang. Litt gøy å bli "feira" litt sånn forsiktig;)

God ettermiddag[emoji2]
Vært på jobb jeg....nå har jeg tatt helg![emoji1]
Skulle ønske jeg kunne ta helg :D er veldig klar for det...
Men fikk heldigvis booka om siste avtalen min i morgen dårlig kan ta en litt tidligere avslutning i det minste.

Håper du gjør noe gøy for å gjøre stas på det. Fikk blomster av mamma når jeg fikk mensen første gang. Litt gøy å bli "feira" litt sånn forsiktig;)
Hu fikk en sykkel til 3000 kr som hu valgte ut selv da. Syns ærlig talt det var dyrt nok [emoji23] Også skal vi på sommeravslutning med mat og godis og leker. Så hu er ganske fornøyd med dagen alleredr hun :)

Fikk ikke noe jeg. [emoji23] Fikk gå i libresseklubben. Så hadde alt jeg trengte

Gubben: "Det GÅR an å gjøre noe når du først har stått opp da".
Joda. Jeg har sittet der og hørt på ham snorke litt (høres jo helt ut til stua). Og fått dattera til å ta rede på alt av brettspill. Selv har jeg drevet og vasket meg i hjel i det siste. I går vasket jeg mens han.. Så på tv?? Og jeg blir sannsynligvis å vaske alene etterpå også.
Nåå, altså..!!

Grrr....jeg hadde klasket vaskefilla i hodet på ham![emoji15][emoji12]

Hu fikk en sykkel til 3000 kr som hu valgte ut selv da. Syns ærlig talt det var dyrt nok [emoji23] Også skal vi på sommeravslutning med mat og godis og leker. Så hu er ganske fornøyd med dagen alleredr hun :)

Fikk ikke noe jeg. [emoji23] Fikk gå i libresseklubben. Så hadde alt jeg trengte
Åh libresseklubben :D herrefred så kult det var å være medlem der i 10-11års alderen :p

Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]

Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.
Tidlig ja, men fint å være forbredt ja[emoji16] så flink du er som har tenkt på det [emoji106][emoji16] det blir og noe å tenke på når lille her(om det blir jente) blir i den alderen! [emoji106]

Hmm, tenker.

Mellomste fikk time hos tannklinikken i postkasa i går. Mandag 26.6 kl 9

Greit, har ikke noe annet på planen, og klokken 9 så rekker hun jo det meste av bhg også. Kommer sikkert litt sent, men greit nok liksom.

Så tenker jeg da i dag. Søren. Det er mandagen etter den korpsturen det. Første dag i sommerferien sånn nesten (Vel, første dag er fredagen, men da har guttungen valgt sfo og så er det altså avreise tur) Mandagen har han fri fra sfo for å kunne hvile ut etter den turen med sene kvelder (grilling og leker til 22.30 og frokost fra 720-740 neste morgen. Diskotek til 2330 og frokost 820-840. Han er 8 år og vanligvis i seng ikke lenge etter 20...Mulig han tar kvelden noe før dette altså,men trøtt gutt mandag forventer jeg)
Så jeg forlangte at han da han valgte seg dager på sfo og dager fri valgte mandagen fri, sove ut sa jeg. Greit.

Så skal jeg altså være hos tannlegen med mellomste klokka ni.

Nå skal jo ikke han være med da så det går greit det, bare typisk nok at det måtte være da. Jaja, hun skule jo vært i bhg i den tiden om ikke, så samma kan det være. Hun skal gå i bhg den siste uken i juni fordi det skjer så mye avslutning av førskoleåret, mens han har valgt seg annenhver dag på sfo og hjemme . Juli har begge fri (sfo stengt)

Det skal bare være noe hele tiden juni hos oss i år!

Rart hvordan hver eneste dag fylles opp?![emoji23]

Gubben: "Det GÅR an å gjøre noe når du først har stått opp da".
Joda. Jeg har sittet der og hørt på ham snorke litt (høres jo helt ut til stua). Og fått dattera til å ta rede på alt av brettspill. Selv har jeg drevet og vasket meg i hjel i det siste. I går vasket jeg mens han.. Så på tv?? Og jeg blir sannsynligvis å vaske alene etterpå også.
Nåå, altså..!!
Oj sann
Si fra

Back
Topp