♡ Skravletråd JUNI ♡

Ævv. Aldri testet det selv, sluttet å amme før mi fikk tenner så..
Men høres ikke godt ut..
Nei ganske grusomt egentlig. Hun gjør det når hun er tett i nesa, for hun må ta pustepauser og blir sint. Men resulterer bare i at hun ikke får, så får hun vente til hun klarer å la vær. Gikk overraskende fint :)

Nei ganske grusomt egentlig. Hun gjør det når hun er tett i nesa, for hun må ta pustepauser og blir sint. Men resulterer bare i at hun ikke får, så får hun vente til hun klarer å la vær. Gikk overraskende fint :)
Bra det da!

Æsj. L er blitt bedt i bursdag. På søndag. Sånn omtrent samtidig som vi tar toget fra Trondheim..

Føler meg så fæl som må si at vi ikke kommer, fordi vi kom ikke i fjor heller [emoji85] Da pga invitasjonen lå i permen siste skoledag - og jeg selvsagt ikke sjekka permen før skolestart nærmet seg [emoji33]
Håper ikke de tror vi bevisst unngår å komme i bursdagen der..!

Ene klarer seg selv altså. Men hu på 6.5 år vet seriøst ikke hva gå rolig, legg deg rolig betyr. Han sovner før de og forventer rolig pga han sover. Jaja. Blir andre boller i helga. Skal på kurs jeg hele helga. Han får fint både ta vare på de, middag og legge de.

Gleder meg til sommerferien er i gang for oss alle 4 og vi slipper ta hensyn til han. Skulle helst hatt barna sitt soverom en annen etasje enn vårt gitt [emoji23]
Vel fungerer ikke helt sånn nei, får ordne soverom til han i en annen etasje så slipper du snorkingen også [emoji23]

Har han tippa over til overtrøtt gjerne? Håper han sovner snart da. Typisk p drøye det når mammen klør i finga etter rydding [emoji23]
Ikke det heller men han har hvert "vanskelig" den siste tiden, ifra gikk det overraskende lett da.

Æsj. L er blitt bedt i bursdag. På søndag. Sånn omtrent samtidig som vi tar toget fra Trondheim..

Føler meg så fæl som må si at vi ikke kommer, fordi vi kom ikke i fjor heller [emoji85] Da pga invitasjonen lå i permen siste skoledag - og jeg selvsagt ikke sjekka permen før skolestart nærmet seg [emoji33]
Huff du får sende mld og forklare situasjonen.

Så sa er boden ferdig! Tatt ned blå IKEA pose og mesteparten av pappeskene til venstre er søppel som jeg ikke får tatt i natt dessverre.
Det i gangen skal til røde kors imorgen, orker ikke bære ut i bilen!

Men alt er nå sett igjen og sortert så føler meg flink! [emoji4]
3b18df88948104d9c0e426f3cf0a27ff.jpg
7d2d4bc742216c014813f0db62000018.jpg

Så sa er boden ferdig! Tatt ned blå IKEA pose og mesteparten av pappeskene til venstre er søppel som jeg ikke får tatt i natt dessverre.
Det i gangen skal til røde kors imorgen, orker ikke bære ut i bilen!

Men alt er nå sett igjen og sortert så føler meg flink! [emoji4]
3b18df88948104d9c0e426f3cf0a27ff.jpg
7d2d4bc742216c014813f0db62000018.jpg
Godt jobbet!

Isj. Våknet nå og måtte så innmari tisse... Helt fælt [emoji14] liker ikke stå opp for sånne bagateller, men.. Hadde vært verre å ikke stå opp for det.

Ah [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Uff. Lett å ta feil da [emoji23]

Er usikker. Står det kan vare mnd eller resten av livet... Stor forebyggende å ha litt støy i bakgrunn når man sover. Mannen takler ikke det da. [emoji23] Gjenstår å se da hva de proffe sier. For øyeblikket virker det ikke som det er noe da.

Krysser fingre for at det forsvinner[emoji4]

Virkerlig! Junior sovnet uten pupp. Tok 1 time, men allikevel. Sambo bysset som vanlig, men da jeg skulle amme så beit ho. Så sykt. Så jeg lukka baren og sa jeg kunne ligge sammen med ho, og ho kunne få melk på flaske, men ingen pupp. Tulla i sikkert 30 min. Slappet av, koste og sang, lå nede meste parten av tiden faktisk. Så kom klagingen etter pupp, kastet flaska. Litt dårlig samvittighet, men hun har biti på meg sår siste dagene. Nei er nei. Koste, sang, og etter 15 min ville hun ha flaska igjen. La den fra seg, snudde seg rundt, og sovna. Whaaaat?
Fremgang da :D

Sånn er det bare. Man kan dessverre ikke være to plasser samtidig heller

Vel fungerer ikke helt sånn nei, får ordne soverom til han i en annen etasje så slipper du snorkingen også [emoji23]
Haha ja [emoji56] men da må vi pusse opp hele grovkjellern [emoji23] Men våkna i natt av minste som la seg i senga. Da hadde han lagt seg nede på sofa [emoji23]

Back
Topp