♡ Skravletråd JUNI ♡

I dag tok jeg skap på rommet, søppelskap, vinduer, dusjen, doen, alle karmer og veggseksjonen.. Og noe hyller på kjøkkenet.. Og tak/vegger på bad/soverom. Og tørket bare over gulvet for å få med det verste [emoji14]
Så... Tok vel ca halvparten. Og har halvparten igjen.
Ferdig før helga da? [emoji4]

2 unger gått i seng. Jeg sitter på sengekanten til minste og passer på. For gjett om ikke den mannen la seg før barna i dag også. Dritgøy... [emoji13] Sovne nå mine søte bråkete små! [emoji56]
Kunne ikke han lagt en da?

"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]

2 unger gått i seng. Jeg sitter på sengekanten til minste og passer på. For gjett om ikke den mannen la seg før barna i dag også. Dritgøy... [emoji13] Sovne nå mine søte bråkete små! [emoji56]
Herlig det da!
Prøvde sende mi tii seng nå også [emoji28]

Kunne ikke han lagt en da?
Ene klarer seg selv altså. Men hu på 6.5 år vet seriøst ikke hva gå rolig, legg deg rolig betyr. Han sovner før de og forventer rolig pga han sover. Jaja. Blir andre boller i helga. Skal på kurs jeg hele helga. Han får fint både ta vare på de, middag og legge de.

Gleder meg til sommerferien er i gang for oss alle 4 og vi slipper ta hensyn til han. Skulle helst hatt barna sitt soverom en annen etasje enn vårt gitt [emoji23]

"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]
Har han tippa over til overtrøtt gjerne? Håper han sovner snart da. Typisk p drøye det når mammen klør i finga etter rydding [emoji23]

Føler med deg! En jeg kjente sa at det er en fulltidsjobb å være under nav og hans lokal kontor er av de bedre. [emoji20]
Er jo nesten det.. Dessverre. De pleier ikke være sååååå vanskelige her. Litt trege bare. Men.. Slitsomt likevel.

Bøker ble tatt med da? [emoji1]

Ja. Hu er klar for etter sfo i morgen for en tur [emoji56]
Gutta i trehuset 1 og 2.
Har lest dem for henne en gang, men.. Hun liker dem godt.

Blir sikkert bra [emoji106][emoji106]
Hva er dette kodegreiene som jeg synes jeg leste om forresten..?

Back
Topp