>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Da er det bare å kjøre på da! Leste akkurat kapittel 2 av lesehistorien på sommerles. Så i morgen må vi innom biblioteketJeg fant ut at biblioteket vårt ER med, faktisk! [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å kjøre på da! Leste akkurat kapittel 2 av lesehistorien på sommerles. Så i morgen må vi innom biblioteketJeg fant ut at biblioteket vårt ER med, faktisk! [emoji3]
Ja. Men 7 mnd siden. Fått det godt på avstand nå kjenner jeg.Er det mulig.. Ja da forstår jeg det jo godt at det er kleint. Så slemt...
Mine hadde aldri det. Først nå når de er store det funker. Minste må høre etter nå. For det er spm også til enkelte ting [emoji23][emoji39] Hu må jobbe littHøres koselig utGleder meg til mi har nok ro i rumpa til å bli lest for jeg.
Takk grei duKoselig [emoji173] Og du er flink!
Været har vært perfektGod ettermiddag[emoji2] håper regnet er borte!
Vet ikkeÆsj da[emoji849] også der? Hva skjedde?[emoji4]
Så braHei på derevellykket og kjempe koselig sommerfest
![]()
Ja utrolig kjektSå bra![]()
Det er bra det da. Men allikevel..Ja. Men 7 mnd siden. Fått det godt på avstand nå kjenner jeg.Heldigvis. Hehe
Mi har ikke 2 sekunder ro i rumpa, så tviler selv. Men kan jo håpe [emoji23] Ho testa printeren før jeg rakk noe som helst i staMine hadde aldri det. Først nå når de er store det funker. Minste må høre etter nå. For det er spm også til enkelte ting [emoji23][emoji39] Hu må jobbe litt![]()
Så fintHei på derevellykket og kjempe koselig sommerfest
![]()
Pakket ned to bøker i sekken til toget på fredagDa er det bare å kjøre på da! Leste akkurat kapittel 2 av lesehistorien på sommerles. Så i morgen må vi innom biblioteketSuperglad jente. Og jeg får trimma stemmebåndet [emoji14]
Så braHei på derevellykket og kjempe koselig sommerfest
![]()
Herlig! Ho fikk den til å virke og? [emoji14]Mi har ikke 2 sekunder ro i rumpa, så tviler selv. Men kan jo håpe [emoji23] Ho testa printeren før jeg rakk noe som helst i sta![]()
Jo. Men er ikke noe å gjøre med det heller. Så sånn er det blittDet er bra det da. Men allikevel..
Ramp ! [emoji56][emoji23]Mi har ikke 2 sekunder ro i rumpa, så tviler selv. Men kan jo håpe [emoji23] Ho testa printeren før jeg rakk noe som helst i sta![]()
Så kjekt. Håper hu liker det daPakket ned to bøker i sekken til toget på fredag![]()
Føler med deg! En jeg kjente sa at det er en fulltidsjobb å være under nav og hans lokal kontor er av de bedre. [emoji20]Noen må dessverre.. :/
Helt tragisk, man blir jo nesten litt psykisk syk av å drive med dem..