♡ Skravletråd JUNI ♡

Joda, mamma ee jo tante til en på 5 og sier jo det ar hu blir mer sliten enn når jeg og søster var små, men trur det og har med alder å gjøre[emoji6]
Tror jeg også :) Eller svigermor sier hu var nok sliten gitt. Hu hadde to jobber og 2 gutter med 11 mnd mellomrom [emoji87]

Håper snuppa har funnet ro i senga nå[emoji1]
Jeg har nettopp funnet sofa etter en hektisk dag...tror jeg må legge meg snart[emoji12]

For en halvtime siden[emoji15] jeg må legge meg jeg og. Venter bare på fulladet mobil[emoji6]

Virkerlig! Junior sovnet uten pupp. Tok 1 time, men allikevel. Sambo bysset som vanlig, men da jeg skulle amme så beit ho. Så sykt. Så jeg lukka baren og sa jeg kunne ligge sammen med ho, og ho kunne få melk på flaske, men ingen pupp. Tulla i sikkert 30 min. Slappet av, koste og sang, lå nede meste parten av tiden faktisk. Så kom klagingen etter pupp, kastet flaska. Litt dårlig samvittighet, men hun har biti på meg sår siste dagene. Nei er nei. Koste, sang, og etter 15 min ville hun ha flaska igjen. La den fra seg, snudde seg rundt, og sovna. Whaaaat?

Virkerlig! Junior sovnet uten pupp. Tok 1 time, men allikevel. Sambo bysset som vanlig, men da jeg skulle amme så beit ho. Så sykt. Så jeg lukka baren og sa jeg kunne ligge sammen med ho, og ho kunne få melk på flaske, men ingen pupp. Tulla i sikkert 30 min. Slappet av, koste og sang, lå nede meste parten av tiden faktisk. Så kom klagingen etter pupp, kastet flaska. Litt dårlig samvittighet, men hun har biti på meg sår siste dagene. Nei er nei. Koste, sang, og etter 15 min ville hun ha flaska igjen. La den fra seg, snudde seg rundt, og sovna. Whaaaat?
Puppeavvenning..? Eller bare pause for din del? :)

Puppeavvenning..? Eller bare pause for din del? :)
Ikke helt avvenning, men jeg var litt trassig fordi hun beit meg. Og det var ikke første gang i dag. Biter, henger fast og drar. Vi prøver å amme en stund til, da hun desverre er en som suger til seg sykdom så ønsker å gi henne den hjelpen så lenge jeg orker [emoji14] Men da kan hun ikke bite.

Ikke helt avvenning, men jeg var litt trassig fordi hun beit meg. Og det var ikke første gang i dag. Biter, henger fast og drar. Vi prøver å amme en stund til, da hun desverre er en som suger til seg sykdom så ønsker å gi henne den hjelpen så lenge jeg orker [emoji14] Men da kan hun ikke bite.
Forstår godt du trenger pause fra det da.. Biting er neppe moro.

Det er litt ubeskrivelig egentlig. Jeg har tannmerker på den ene puppen, så biter bra hardt og.
Ævv. Aldri testet det selv, sluttet å amme før mi fikk tenner så..
Men høres ikke godt ut..

Back
Topp