♡ Skravletråd JUNI ♡

"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]
Merkelig hva de små merker [emoji14] Hehe

Ene klarer seg selv altså. Men hu på 6.5 år vet seriøst ikke hva gå rolig, legg deg rolig betyr. Han sovner før de og forventer rolig pga han sover. Jaja. Blir andre boller i helga. Skal på kurs jeg hele helga. Han får fint både ta vare på de, middag og legge de.

Gleder meg til sommerferien er i gang for oss alle 4 og vi slipper ta hensyn til han. Skulle helst hatt barna sitt soverom en annen etasje enn vårt gitt [emoji23]
Du er veldig snill og tålmodig Spyro [emoji173]

Her har dagen vært varm(liker varmen, men tåler den dårligere nå enn vanligvis [emoji23]) og veldig koselig[emoji3] var i byen med mamma for å hjelpe hu å kjøpe gave til samboeren min og filk byttet det vi fikk dobbelt av i babyshower[emoji4] så var vi å så på litt baby ting, og hun kjøpte babynest til oss[emoji7][emoji7] og hu så skoa mine og de ble vist ikke godkjente( fulle av maling, gress og gjørme)så jeg fikk nye. Så spiste vi softis før vi dro hjem[emoji2][emoji7]

Så koselig og så snill mamma du har da[emoji178] er det første barnet?

Ei lita snuppe som ikke vil sove. Fikk grøt og pysj hos mine foreldre før vi dro og sovna i bilen. Våkna når jeg bar henne inn og har styra til nå (ca 40 min) tror hun akkurat sovna nå, med beina på puta til faren og hodet på kneet mitt....

Ei lita snuppe som ikke vil sove. Fikk grøt og pysj hos mine foreldre før vi dro og sovna i bilen. Våkna når jeg bar henne inn og har styra til nå (ca 40 min) tror hun akkurat sovna nå, med beina på puta til faren og hodet på kneet mitt....
Usj da. Håper det går fint å legge hu i senga da? [emoji1] Jommen ikke lett til tider

Back
Topp