Merkelig hva de små merker [emoji14] Hehe"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig hva de små merker [emoji14] Hehe"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]
Håper du slipper å sitte så lenge.2 unger gått i seng. Jeg sitter på sengekanten til minste og passer på. For gjett om ikke den mannen la seg før barna i dag også. Dritgøy... [emoji13] Sovne nå mine søte bråkete små! [emoji56]
Herlig det da!
Prøvde sende mi tii seng nå også [emoji28]
Du er veldig snill og tålmodig Spyro [emoji173]Ene klarer seg selv altså. Men hu på 6.5 år vet seriøst ikke hva gå rolig, legg deg rolig betyr. Han sovner før de og forventer rolig pga han sover. Jaja. Blir andre boller i helga. Skal på kurs jeg hele helga. Han får fint både ta vare på de, middag og legge de.
Gleder meg til sommerferien er i gang for oss alle 4 og vi slipper ta hensyn til han. Skulle helst hatt barna sitt soverom en annen etasje enn vårt gitt [emoji23]
Så koseligI morgen er det sommeravslutning for minste i hus sin klasse. Er meldt pent vær håper det stemmer ! [emoji56][emoji274]
Her har dagen vært varm(liker varmen, men tåler den dårligere nå enn vanligvis [emoji23]) og veldig koselig[emoji3] var i byen med mamma for å hjelpe hu å kjøpe gave til samboeren min og filk byttet det vi fikk dobbelt av i babyshower[emoji4] så var vi å så på litt baby ting, og hun kjøpte babynest til oss[emoji7][emoji7] og hu så skoa mine og de ble vist ikke godkjente( fulle av maling, gress og gjørme)så jeg fikk nye. Så spiste vi softis før vi dro hjem[emoji2][emoji7]
Så braHei på derevellykket og kjempe koselig sommerfest
![]()
Ja, hu er veldig snill[emoji7][emoji7] ja, er første barnet vårt. Og første barnebarnet for mamma[emoji4][emoji7] så litt gira hu da kan du tenke deg [emoji23]Så koselig og så snill mamma du har da[emoji178] er det første barnet?
Slapp så altfor lengeHåper du slipper å sitte så lenge.
Det er jeg virkeligDu er veldig snill og tålmodig Spyro [emoji173]
Er jo koselig ja. Spesielt i fint vær. Ene gangen øsa det ned. Det var veldig dystert. Endte med for å ha det litt gøy jeg gikk å hoppa i sølepytter med unga og på unga. [emoji56]Så koseligGleder meg til slikt jeg
Ja hvordan går det med degSå bra
Usj da. Håper det går fint å legge hu i senga da? [emoji1] Jommen ikke lett til tiderEi lita snuppe som ikke vil sove. Fikk grøt og pysj hos mine foreldre før vi dro og sovna i bilen. Våkna når jeg bar henne inn og har styra til nå (ca 40 min) tror hun akkurat sovna nå, med beina på puta til faren og hodet på kneet mitt....
Fant du noen greie da? [emoji85]Vært i byen en tur, sjekkey priser på skifte av glass på tlf![]()
Kan tenke meg hu er. Er ekstra spesielt med første som gir mormorstatus [emoji1]Ja, hu er veldig snill[emoji7][emoji7] ja, er første barnet vårt. Og første barnebarnet for mamma[emoji4][emoji7] så litt gira hu da kan du tenke deg [emoji23]
Kjekt at de kan gjøre litt ramp også da [emoji14] Stor glede i å ha de minnene ogsåVeldig [emoji23]
Så godt de sovrtWæh. Ungen sover. Men litt lett enda. Gi det 5 min til jeg hører litt dyp pust tenker jeg [emoji23] Så løpe ned til pepsi maxen min [emoji7]
God kveldGod kveld[emoji4] hvordan har dagen vært? Jeg har er snuppe som er overtrøtt som fy[emoji85] den varmen mamman ønska seg[emoji28]