Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, veldig [emoji4]Spennende uker, disse før termin [emoji14] og etter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig [emoji4]Spennende uker, disse før termin [emoji14] og etter..
Gubben her er fæl.Jupp, og jeg prøvde å rydde vekk det meste for 3 år siden men da var mannen med gjør ikke den tabben igjen takk [emoji23]
Du kan invitere hjem RonjaR, da havner se nok plutselig i klesskapet, vasket, tørket og ferdig brettet [emoji6]Neeeei.. Dessverre [emoji85][emoji85]
Au da.. Glemte du å varme opp og å strekke ut?Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...
Lykke til på møtet med navGod morgen! Du får ha en fin dag du og!
Må spise snart, og komme meg til byen på navmøte. Hurra.
Ahh ja bedre det daKrysser fingrene for dere. Vi måtte flytte vår fest innendørs forrige uke pga regn [emoji14]
Ja tenkt på det du. Tror du hun kommer om jeg lager en kake eller noe? [emoji23]Du kan invitere hjem RonjaR, da havner se nok plutselig i klesskapet, vasket, tørket og ferdig brettet [emoji6]
Bra detPrøver av og til [emoji23]
Takk!Lykke til på møtet med nav![]()
Tusen takkGod dag og kos deg på jobben [emoji4]
Satser på bedre vær i ettermiddag
Ja skal du ha bildebevis. Det ser ut som sånn syke samlereÆææ er det mulig? [emoji54]
Hva jobbet du med igjenTakk i like så![]()
hehe ja...må det<3<3<3Må ta deg av mannfolket også[emoji7]
Neida, blåmerkeHar du brent deg?[emoji15]
Takk takkHa en fin dag på jobb
Jeg vet jo heldigvis at det er stølhet er på sitt verste halvannet døgn etter trening, så det kan ikke bli verre enn det er nåJeg kommer meg jo ikke vekk herfra da [emoji23]
Men må spise. Snaaaart..
Ikke kjøre deg for hardt nå da
Men ja, skjønner hva du mener [emoji14]
Verste er, dess dårligere form du er, dess lengre varer stølheten. Gir SÅ motivasjon til videre trening gitt.
YayyyyWooow, 9700 innlegg her nå.![]()