♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg syns fort det er enklere å bare kjøre skjit til fretex eller lignende. Da får man det ut av huset når det passer en selv best.
Skal legge ut noen annonser for greier selv i dagene fremover, og gruer meg til det (en spark i liten voksenstørrelse og sammenleggbart hundebur i tilfelle noen lurer..)
Ja, er lettere. Men i blant har man jo lyst til å se om man kan få penger for det først, f.eks.
Menmen. Alt av klær og tekstiler går til fretexdunken. Skal også ta med en rekke ting til rødekors eller noe.

Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...
Hei hei [emoji4] lurt å trene regelmessig [emoji4]

Mhm, er egentlig ikke plass når alt er inni boden, litt for flink til å stable i høyden [emoji54]

Men mannen har lovet meg å være hjemme idag så etter jeg har lagt lillegutt i kveld skal jeg opp og fortsette jobben.

Skal ordne der før jeg begynner på storesøster sitt rom som må ordnes
Uff.. Slitsomt med så mye ting...

Mat er viktig altså, kroppen begynte å hyle etter mat for litt siden, og da har man ikke annet valg enn å spise :D

Haha, ja, stølhet er pyton, kjenner jeg egentlig vil ha sånn håndtak som er på handicapdo nå, for lårene mine vil ikke bøye seg :D
"heldigvis" tror alle at jeg går rart fordi jeg er gravid i det minste. Viste det var godt for noe :D

Jeg kommer meg jo ikke vekk herfra da [emoji23]
Men må spise. Snaaaart..

Ikke kjøre deg for hardt nå da :)
Men ja, skjønner hva du mener [emoji14]
Verste er, dess dårligere form du er, dess lengre varer stølheten. Gir SÅ motivasjon til videre trening gitt.

Ja, er lettere. Men i blant har man jo lyst til å se om man kan få penger for det først, f.eks.
Menmen. Alt av klær og tekstiler går til fretexdunken. Skal også ta med en rekke ting til rødekors eller noe.
Er så sjeldent jeg har noe jeg føler er verdt stresset å selge. Men skal prøve å selge vaskemaskin når jeg flytter nå, huseier jeg leier av kom med spottbud på maskina når vi snakka om oppsigelsen, så får se om jeg får noen til å gi en litt mer vettug pris for den. Gir den heller bort enn å akseptere ett burd på 10% av det jeg kjøpte maskina for når den er 6 måneder gammel.

Akkurat slik jeg også tenker, kjekt å bare få det unna. Og utrolig digg når skjiten er ute av huset.
Jupp og vil tro de blir fornøyde med lampe, sykkel leker osv de har ihvertfall klientellet som behøver det mest [emoji4].
Og det beste, det kan leveres midt på natta så trenger ikke bekymre meg for å ha med to barn og full butikk [emoji6]

Jeg å [emoji23] men det blir jo mindre om det tromles for mye[emoji23][emoji23]
Joda. Men altså.. Må vel finnes en grense for hvor smått det kan bli....?
Om ikke.. Så har jeg en datter som kan få alt etterhvert [emoji23]
Evt, gode unnskyldninger til å kjøpe nytt..!
Man MÅ fordi de gamle er for tørka. Egentlig bare greit det og, for jeg kjøper relativt lite klær. De jeg har er jo ofte mange åååår gamle...
Kjekt å bytte ut også.

Ser den. Skal gi bort en slump ting til termik eller røde kors her...
Røde kors er lettest her, vil egentlig gi det til asylmottaket men de er altfor langt unna til at jeg få levert alt dit dessverre, og de fleste er uansett innom der som regel [emoji6]

Jau. Må bare.. Komme meg ut av bilen først. Måtte kjøre lillebror (forsovet seg). Så, når jeg først satt stille, tenkte jeg å hente meg inn her inne.

.. Men magen romler skikkelig (altså. Den skravler omtrent), så.. Skynde seg med det [emoji14]
Mat er viktig [emoji6] klærne løper ingen steder [emoji6]

Er så sjeldent jeg har noe jeg føler er verdt stresset å selge. Men skal prøve å selge vaskemaskin når jeg flytter nå, huseier jeg leier av kom med spottbud på maskina når vi snakka om oppsigelsen, så får se om jeg får noen til å gi en litt mer vettug pris for den. Gir den heller bort enn å akseptere ett burd på 10% av det jeg kjøpte maskina for når den er 6 måneder gammel.

Orker sjeldent budrunder og slikt, selv. Det er stress...
Men hadde en hel haug med ubrukte kostymer til barn og to porselensdukker. Så la alt ut i et samleinnlegg.. Bare i håp om å få NOE for det liksom..
Men ser ut til at det blir gitt bort likevel.

Lykke til med maskina ;)

Hæ! Da hadde jeg nok blitt fornærmet og sagt klart ifra!

Røde kors er lettest her, vil egentlig gi det til asylmottaket men de er altfor langt unna til at jeg få levert alt dit dessverre, og de fleste er uansett innom der som regel [emoji6]
Kjekt å kunne bare levere ting der da.

Back
Topp