♡ Skravletråd JUNI ♡

Lykke til i morgen :)
Takk. Gruer meg litt, møte med nav er liksom ikke det morsomste man gjør.. Forhåpentligvis over fort da.
De skal vel bare spørre om jeg snart er ferdig med å være sykemeldt, og de SER jo den biten på meg..!

God morgen på dere!:) Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...;) Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag:P
Ha en fin arbeidsdag da! Så får vi satse på godvær til festen ;)

Godt å få rensket sånne ting! Bare hater når ingen vil ha det man vil gi bort, eller når det blir mye "kast". Skikkelig tiltak...
Jeg syns fort det er enklere å bare kjøre skjit til fretex eller lignende. Da får man det ut av huset når det passer en selv best.
Skal legge ut noen annonser for greier selv i dagene fremover, og gruer meg til det (en spark i liten voksenstørrelse og sammenleggbart hundebur i tilfelle noen lurer..)

Derfor skal alt til røde kors, bedre at de får det enn at det bare ligger her [emoji4]
Akkurat slik jeg også tenker, kjekt å bare få det unna. Og utrolig digg når skjiten er ute av huset.

God morgen[emoji2]
Håper dere får en fin dag i dag[emoji4]
God morgen! Du får ha en fin dag du og! :)
Må spise snart, og komme meg til byen på navmøte. Hurra.

Dette skjedde... [emoji85] Ses senere [emoji42][emoji42] bare få gardina helt sammen :p
a75ce3d35d6fd14f6928bda6aaaae5bf.jpg
Så irriterende..!

Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...
Heihei! Formen her er grei i alle fall [emoji14]
Må bare få i meg mat..
Du får ha god bedring på stølheten. Sånt er fælt..

Æææææhhh.. Jeg skjønner hvorfor den ryddes [emoji85][emoji85]
Mhm, er egentlig ikke plass når alt er inni boden, litt for flink til å stable i høyden [emoji54]

Men mannen har lovet meg å være hjemme idag så etter jeg har lagt lillegutt i kveld skal jeg opp og fortsette jobben.

Skal ordne der før jeg begynner på storesøster sitt rom som må ordnes

Aha[emoji5]️ er rart det der med magefølelsen og når baby kommer. Jeg føler at jeg kommer til å gå over... Men og litt fordi der passer best at den komne litt før.. Søsteren min reiser vekk i 5mnd 5dager før termin så hadde vært koselig om hu fikk møte baby, men sånn typisk familien min sin flaks kommer den nok over tiden..
Hahaha..
Jeg går etter det at.. Prematur med første.
Og mamma fødte sine tre uke 37,38,38...
Og gyn trodde kanskje han kunne komme tidlig.. Så, jeg har rett og slett ikke troa [emoji14]

Derfor skal alt til røde kors, bedre at de får det enn at det bare ligger her [emoji4]
Ser den. Skal gi bort en slump ting til termik eller røde kors her...

Heihei! Formen her er grei i alle fall [emoji14]
Må bare få i meg mat..
Du får ha god bedring på stølheten. Sånt er fælt..
Mat er viktig altså, kroppen begynte å hyle etter mat for litt siden, og da har man ikke annet valg enn å spise :D

Haha, ja, stølhet er pyton, kjenner jeg egentlig vil ha sånn håndtak som er på handicapdo nå, for lårene mine vil ikke bøye seg :D
"heldigvis" tror alle at jeg går rart fordi jeg er gravid i det minste. Viste det var godt for noe :D

Ja det er nok lurt å få gjort nå [emoji4]
Jau. Må bare.. Komme meg ut av bilen først. Måtte kjøre lillebror (forsovet seg). Så, når jeg først satt stille, tenkte jeg å hente meg inn her inne.

.. Men magen romler skikkelig (altså. Den skravler omtrent), så.. Skynde seg med det [emoji14]

Back
Topp