♡ Skravletråd JUNI ♡

Dette skjedde... [emoji85] Ses senere [emoji42][emoji42] bare få gardina helt sammen :p
a75ce3d35d6fd14f6928bda6aaaae5bf.jpg
Du får sy den sammen [emoji23]

Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...
God morgen! Vel. Jeg peser som en hva etter en trapp, så jeg slår deg nok [emoji23]

God dag. Nesten så jeg spammet igjen [emoji14] Vi har vært på helsestasjonen for lengde, vekt og vaksine. Lille er litt forkjølet også stakars.

Planer for dagen?

God dag. Nesten så jeg spammet igjen [emoji14] Vi har vært på helsestasjonen for lengde, vekt og vaksine. Lille er litt forkjølet også stakars.

Planer for dagen?

God morgen! Jeg klarte visst spamme litt tidligere [emoji85][emoji85]
Ikke så lett her i morgentempoet [emoji14]
Stakkar som er blitt forkjølet [emoji173]️

Akkurat nå sitter jeg på nav og venter. Nettopp levert fra meg en slump ting på termik, godt å bli kvitt det..

Ååh, så irritert..
Ble satt opp til dialogmøte med nav i dag kl 12.
Ventet i gode 15 min, før det kom noen og lurte på om jeg hadde time og hos hvem osv. Bruke 5 min på å finne ut at de ikke finner ut noe..

Kikker innpå mittnav, for å se om jeg fant navnet på saksbehandler..
Og der står det, ny melding fått på mandag. Møtet avlyst.
... Ikke fått noe sms eller mail om det.
Altså. Forventer de at vi skal kunne spå?
Eller henge rundt på mitt nav hele dagen?! Så irritert!

God morgen! Jeg klarte visst spamme litt tidligere [emoji85][emoji85]
Ikke så lett her i morgentempoet [emoji14]
Stakkar som er blitt forkjølet [emoji173]️

Akkurat nå sitter jeg på nav og venter. Nettopp levert fra meg en slump ting på termik, godt å bli kvitt det..

Ja ikke så lett alltid det der [emoji85] Får håpe hun ikke holder på så lenge. Tatt vaksine i tillegg så blir spennende.

Hva skjer på nav da?

Ååh, så irritert..
Ble satt opp til dialogmøte med nav i dag kl 12.
Ventet i gode 15 min, før det kom noen og lurte på om jeg hadde time og hos hvem osv. Bruke 5 min på å finne ut at de ikke finner ut noe..

Kikker innpå mittnav, for å se om jeg fant navnet på saksbehandler..
Og der står det, ny melding fått på mandag. Møtet avlyst.
... Ikke fått noe sms eller mail om det.
Altså. Forventer de at vi skal kunne spå?
Eller henge rundt på mitt nav hele dagen?! Så irritert!
Det er jo tåpelig? De må jo sende sms eller epost på at det ligger en melding fra Nav, i det minste. Ellers blir det jo håpløst..

Ja ikke så lett alltid det der [emoji85] Får håpe hun ikke holder på så lenge. Tatt vaksine i tillegg så blir spennende.

Hva skjer på nav da?
Ingenting! Forbanna kompetanseløse drittfolk med et bedritent system [emoji35][emoji35]!!
Ååh, jeg blir så SINT. Selv om det mest sannsynlig ikke er HENNES feil da. Mulig en dataglipp eller systemet som er teit.. Selv om hun burde ha ringt..!
Jeg er i tillegg sur for at de mååå drøye tiden til siste frist på alt mulig, at saksbehandleren til samboer er elendig (han skulle få møte etter påske... Nå har han mast på nytt), og at de enda ikke har fått registrert at jeg har sendt inn del D for sykepenger...! Fikk jo heldigvis feriepenger altså, men.. Åååh....! Så håpløst.
Hjelper ikke at bilen min er dritt, og at jeg har vasking jeg må ha gjort. Og klesbretting!
Også funker ikke sparebank1 mobilbank akkurat nå, så jeg får ikke sjekket kontoen..
I blant er bare alt feil.
Det er jo tåpelig? De må jo sende sms eller epost på at det ligger en melding fra Nav, i det minste. Ellers blir det jo håpløst..

Er meldt bedre fra 12.00 og utover. Håper virkelig det stemmer. Skal bli litt lummert og høy temp, men greit det så lenge det ikke regner;) Så er det fare for regn i 18.00 tiden igjen.

Satse på at været holder da[emoji2]

Første skritt mot ferie, jeg har fått utsatt legetimen til mellomste en uke, da er vi i alle fall kommet hjem uansett. Og det gjør at vi kan være borte 3-4 dager lenger.

Senere hjem enn jeg ville, men mannen har jo fri den første uken så da gjør det ikke noe at ungene ikke helt er i modus til å stå opp på morgenen ;-)

Så ds får vi får ordnet håndvakt og landet en tur til dyreparken i kveld

.. Nei. De hadde avlyst det. Via "mitt nav". Uten noe annen form for beskjed. Så nå er jeg bare sur egentlig.

Det skjønner jeg. Hadde vel vært greit å gitt beskjed på telefonen og. Ikke alle som sjekker "mitt nav" hele veien.

Back
Topp