♡ Skravletråd JUNI ♡

Hæ! Da hadde jeg nok blitt fornærmet og sagt klart ifra!
Det er så typisk han fyren, at jeg ikke orker. Er bare glad jeg skal flytte og håper jeg får ut depositum uten for mye styr.

God morgen[emoji4] ha en fin dag på jobb[emoji2] det hadde da vært trasig hvis dere regner bort i efta da[emoji6] så satse på finere vær.
Er meldt bedre fra 12.00 og utover. Håper virkelig det stemmer. Skal bli litt lummert og høy temp, men greit det så lenge det ikke regner;) Så er det fare for regn i 18.00 tiden igjen.

Gubben her er fæl.
"kan jo få bruk for det.. "

Eller enda verre..." den er gammel, så den må vi ha. Kun for å se på, kan ikke bruke det! "....... Hallooo.. Bedre at gamle ting blir brukt, enn å bare stå der vel?!
Mhm og derfor skal mannen kun få bestemme over egne ting, altså noen få klesplagg som har forvirret seg dit [emoji23]

Det verste sist var vel at når jeg hadde fått ordnet alt som skulle kastet kom pappaen og mente at vi ikke kunne kaste deler av det og tok det

Jeg vet jo heldigvis at det er stølhet er på sitt verste halvannet døgn etter trening, så det kan ikke bli verre enn det er nå ;)
Uff. Neida. Men sist jeg kjørte meg hardt ut uten å strekke etterpå, var jeg støl i ei uke [emoji23]
Ikke gøy det heller selv om det ikke blir VERRE.

Det er så typisk han fyren, at jeg ikke orker. Er bare glad jeg skal flytte og håper jeg får ut depositum uten for mye styr.
Skal mye til for at de kan røre de såpass håper det går lettere enn fryktet ihvertfall

Slapper av litt til også skal vi i parken etterpå, gå mellom de to ulike som er her [emoji4]
Aha kose dere:):D
Hadde nok med mitt bildebevis igår [emoji54]

Kanskje dere skulle gått igjennom alt [emoji6]
Hehe skjønner;)

Jada, har en plan med det. Når jeg vet kjønnet til bebis til min søster i juli tar jeg det....Er ekstremt med klær. Er innredet garasje med varme og slikt så ligger jo greit sånn. En del møbler...må få lagt ut på finn sistnevnte. Gis vekk mot henting. Evt fretex

Kake er nok lurt lokkemiddel [emoji6] selvom klærne er nok det største lokkemiddelet [emoji23]
Rooonja, jeg har klær!

... Vi vet ikke om noen som er skrekkelig gode på å rydde og organisere og..?
Jeg får litt vondt.. Og gleder meg til GUBBEN blir å rydde det der [emoji23]
6720789ec76d34b2705f53825a70e7fd.jpg

Uff. Neida. Men sist jeg kjørte meg hardt ut uten å strekke etterpå, var jeg støl i ei uke [emoji23]
Ikke gøy det heller selv om det ikke blir VERRE.
Ikke si sånt da :D
Tenkte å trene i dag også, bruker faktisk å hjelpe å trene bort stølhet.

Back
Topp