Det er så typisk han fyren, at jeg ikke orker. Er bare glad jeg skal flytte og håper jeg får ut depositum uten for mye styr.Hæ! Da hadde jeg nok blitt fornærmet og sagt klart ifra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så typisk han fyren, at jeg ikke orker. Er bare glad jeg skal flytte og håper jeg får ut depositum uten for mye styr.Hæ! Da hadde jeg nok blitt fornærmet og sagt klart ifra!
Begynte 07.00Oj, så tidøig du begynner da. Ha en flott arbeidsdag![]()
Er meldt bedre fra 12.00 og utover. Håper virkelig det stemmer. Skal bli litt lummert og høy temp, men greit det så lenge det ikke regnerGod morgen[emoji4] ha en fin dag på jobb[emoji2] det hadde da vært trasig hvis dere regner bort i efta da[emoji6] så satse på finere vær.
Mhm og derfor skal mannen kun få bestemme over egne ting, altså noen få klesplagg som har forvirret seg dit [emoji23]Gubben her er fæl.
"kan jo få bruk for det.. "
Eller enda verre..." den er gammel, så den må vi ha. Kun for å se på, kan ikke bruke det! "....... Hallooo.. Bedre at gamle ting blir brukt, enn å bare stå der vel?!
Kake er nok lurt lokkemiddel [emoji6] selvom klærne er nok det største lokkemiddelet [emoji23]Ja tenkt på det du. Tror du hun kommer om jeg lager en kake eller noe? [emoji23]
Gjeees, da lå jeg enda under dyna. Fikk besøk av lillevennen på morraskvisten. Er så godt å våkne med ungene i sengaBegynte 07.00![]()
Slapper av litt til også skal vi i parken etterpå, gå mellom de to ulike som er her [emoji4]Tusen takkDere gjør på i dag
? ER meldt bedre fra 12.00. Håpe det stemmer
![]()
Neida trengs det noen ganger [emoji6]Herregud. Satt i bilen i sikkert 45 min for å hente meg inn her på bv [emoji85][emoji85]
Om gubben er våken tror han sikkert jeg er gal..
Hadde nok med mitt bildebevis igår [emoji54]Ja skal du ha bildebevis. Det ser ut som sånn syke samlere![]()
Ja går unna nå, litt over 1000 innlegg her inne om dagen må vel være bra [emoji6]Wooow, 9700 innlegg her nå.![]()
Uff. Neida. Men sist jeg kjørte meg hardt ut uten å strekke etterpå, var jeg støl i ei uke [emoji23]Jeg vet jo heldigvis at det er stølhet er på sitt verste halvannet døgn etter trening, så det kan ikke bli verre enn det er nå![]()
Skal mye til for at de kan røre de såpass håper det går lettere enn fryktet ihvertfallDet er så typisk han fyren, at jeg ikke orker. Er bare glad jeg skal flytte og håper jeg får ut depositum uten for mye styr.
Åhh det er kosGjeees, da lå jeg enda under dyna. Fikk besøk av lillevennen på morraskvisten. Er så godt å våkne med ungene i senga![]()
Aha kose dereSlapper av litt til også skal vi i parken etterpå, gå mellom de to ulike som er her [emoji4]
Hehe skjønnerHadde nok med mitt bildebevis igår [emoji54]
Kanskje dere skulle gått igjennom alt [emoji6]
Rooonja, jeg har klær!Kake er nok lurt lokkemiddel [emoji6] selvom klærne er nok det største lokkemiddelet [emoji23]
Han var ikke våken.Neida trengs det noen ganger [emoji6]
Nope, gjorde alle de tingene. Er bare veldig ute av treningAu da.. Glemte du å varme opp og å strekke ut?
Ikke si sånt daUff. Neida. Men sist jeg kjørte meg hardt ut uten å strekke etterpå, var jeg støl i ei uke [emoji23]
Ikke gøy det heller selv om det ikke blir VERRE.
Hehe. Lykke til i alle fallIkke si sånt da
Tenkte å trene i dag også, bruker faktisk å hjelpe å trene bort stølhet.
God morgen [emoji173]God morgen alle sammen