Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Sånne er geniale [emoji28][emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne er geniale [emoji28][emoji23][emoji23][emoji23]
Mhm. Greit å ha noe jeg har sett mye. Når jeg prater her også [emoji14]True true.
Det kan se sånn ut [emoji85]Er det bare oss to her nå?
Joda, det kan jeg å seff! Men ikke når jeg har duppa av på sofan sånn som han[emoji23][emoji23]Heyyy, sånn pleier jeg å være!
Kjenner til den. Får ikke med meg alle detaljene her på cm atm..Mhm. Greit å ha noe jeg har sett mye. Når jeg prater her også [emoji14]
Nei, se der!Det kan se sånn ut [emoji85]
Falsk arm? CheckSånne er geniale [emoji28]
[emoji23][emoji23]Joda, det kan jeg å seff! Men ikke når jeg har duppa av på sofan sånn som han[emoji23][emoji23]
Woh! Der var det flere her plutselig..!Joda, det kan jeg å seff! Men ikke når jeg har duppa av på sofan sånn som han[emoji23][emoji23]
Den er verre. CM er jo gøy ! Sånn supergøy. Rett før jeg starter på nytt. (Igjen!)Kjenner til den. Får ikke med meg alle detaljene her på cm atm..![]()
[emoji23][emoji8][emoji39]Nei, se der!
Tips, en halvgammel gulrot dynket i falskt blod, fungerer ypperlig som fingre.Falsk arm? Check
Øyeball?
Nese?
Øre?
Blod?
Bare å klargjøre halloween
Mmmm [emoji7] Skrella druer som øyeepler med bind for øya. Eller i mørket. [emoji14]Tips, en halvgammel gulrot dynket i falskt blod, fungerer ypperlig som fingre.
Går også an å lage pizzafingrespiselige og.
Haha, sett mange ganger jeg og.. Men aldri kommet så langt før. Sesong 8 og utover er ny for meg.Den er verre. CM er jo gøy ! Sånn supergøy. Rett før jeg starter på nytt. (Igjen!)
Mye å se da ja. Jeg og mannen ser de nyeste som kommer hver torsdag på sumo nå [emoji7][emoji7]Haha, sett mange ganger jeg og.. Men aldri kommet så langt før. Sesong 8 og utover er ny for meg.
Hahaha!Mmmm [emoji7] Skrella druer som øyeepler med bind for øya. Eller i mørket. [emoji14]
Er andre våkne ja, men jeg prøver å være litt overalt i forum[emoji23] gjør meg litt mer kjent enn termin delen min[emoji23][emoji13] undersøker litt av hvert, men da popper det jo plutselig hundre notifications så d ble det litt mye plutselig [emoji23][emoji23]Nei, se der!
Spennende det! Er binge watcher, så.. Ser alt i et smell. Takler ikke å VENTE på episoder. Ser heller en annen serie, og starter på nytt senere [emoji14]Mye å se da ja. Jeg og mannen ser de nyeste som kommer hver torsdag på sumo nå [emoji7][emoji7]
Spagetti med masse ketchup. Må jo være sleiptHahaha!
Gelelarver i geleen.... Ååh, halloween skulle vart over en hel helg.
Er andre våkne ja, men jeg prøver å være litt overalt i forum[emoji23] gjør meg litt mer kjent enn termin delen min[emoji23][emoji13] undersøker litt av hvert, men da popper det jo plutselig hundre notifications så d ble det litt mye plutselig [emoji23][emoji23]