♡ Skravletråd JUNI ♡

Joda, det kan jeg å seff! Men ikke når jeg har duppa av på sofan sånn som han[emoji23][emoji23]
Woh! Der var det flere her plutselig..!

Men jau. Haha. Jeg havner helt i koma når jeg sover.. Som regel. Ikke nå som gravid da.

Falsk arm? Check
Øyeball?
Nese?
Øre?
Blod?

Bare å klargjøre halloween
Tips, en halvgammel gulrot dynket i falskt blod, fungerer ypperlig som fingre.

Går også an å lage pizzafingre :D spiselige og.

Den er verre. CM er jo gøy ! Sånn supergøy. Rett før jeg starter på nytt. (Igjen!)
Haha, sett mange ganger jeg og.. Men aldri kommet så langt før. Sesong 8 og utover er ny for meg.

Mmmm [emoji7] Skrella druer som øyeepler med bind for øya. Eller i mørket. [emoji14]
Hahaha!
Gelelarver i geleen.... Ååh, halloween skulle vart over en hel helg.

Mye å se da ja. Jeg og mannen ser de nyeste som kommer hver torsdag på sumo nå [emoji7][emoji7]
Spennende det! Er binge watcher, så.. Ser alt i et smell. Takler ikke å VENTE på episoder. Ser heller en annen serie, og starter på nytt senere [emoji14]

Er andre våkne ja, men jeg prøver å være litt overalt i forum[emoji23] gjør meg litt mer kjent enn termin delen min[emoji23][emoji13] undersøker litt av hvert, men da popper det jo plutselig hundre notifications så d ble det litt mye plutselig [emoji23][emoji23]

Bra du kikker litt overalt da. Jeg kan ta meg en runde nå og da, og så hente meg inn her igjen [emoji14]

Back
Topp