>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ett blikk man ikke kan motstå [emoji170]Det uskyldige blikket.. Også henger det en arm ut av kjeften på den [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ett blikk man ikke kan motstå [emoji170]Det uskyldige blikket.. Også henger det en arm ut av kjeften på den [emoji173]️
Liker ikke romantiske filmer. De suger for det meste. Da skal det være en virkelig god dose humor i den hvertfallHahaha. Sove kan du gjøre når du dør [emoji56]
Jau, lotr er ikke et sånt prosjekt man starter med langt på natta..
Heller en romantisk komedie eller noe [emoji14]
Ja... Vet [emoji23][emoji23][emoji23] Men var lenge siden joHah. Korteste filmen og da.
Holdt ett papir mens jeg kjeda meg mot leppa. På tvers liksom. Når jeg skulle fjerne den gjorde jeg det nok litt raskt og dro den nedover [emoji14]Aw. Haha. Ikke gøy da. Papirkutt er kjedelige fra før av.
.. Men på leppa? Spiste papir?
Haha.. De fleste dyr kan se på deg med 'det blikket'.Ett blikk man ikke kan motstå [emoji170]
The ugly truth? [emoji23][emoji23]Liker ikke romantiske filmer. De suger for det meste. Da skal det være en virkelig god dose humor i den hvertfall
Hahaha, så sikkert kjempelurt ut.. Pleier føle seg lur etterpå i alle fall.Holdt ett papir mens jeg kjeda meg mot leppa. På tvers liksom. Når jeg skulle fjerne den gjorde jeg det nok litt raskt og dro den nedover [emoji14]
Gjerne ikke med en arm stikkendr ut av kjeften da [emoji23] Finne en ny lekearm til hunden til søstra mi gjerne. Burde vel finnes på ebay. Litt blod og gøsj på. Halloween nextHaha.. De fleste dyr kan se på deg med 'det blikket'.
Den så jeg nylig. Er sånn sett grei den [emoji14] Orka ikke skrekk nå. Ble charlies angels. Hvertfall for litt [emoji23]The ugly truth? [emoji23][emoji23]
Eller så kan du jo se om du finner hostel noe sted![]()
Jeg er bare slik jeg [emoji23][emoji23] Flau i evighetenHahaha, så sikkert kjempelurt ut.. Pleier føle seg lur etterpå i alle fall.
Ooohhh.. Link om du finner. Hørtes gøy ut.Gjerne ikke med en arm stikkendr ut av kjeften da [emoji23] Finne en ny lekearm til hunden til søstra mi gjerne. Burde vel finnes på ebay. Litt blod og gøsj på. Halloween next
Haha, da blir du oppe en stund til altså?Den så jeg nylig. Er sånn sett grei den [emoji14] Orka ikke skrekk nå. Ble charlies angels. Hvertfall for litt [emoji23]
Gjør sånne ting jeg og, så skal ikke dømme [emoji23][emoji23]Jeg er bare slik jeg [emoji23][emoji23] Flau i evigheten
Add to watchlist.....Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/172314803873
Jeg fant til bikkja til halloween [emoji23][emoji23]
Litt. Men det er viaplay. Om jeg legger meg, står den jo bare på pause uansett [emoji14]Haha, da blir du oppe en stund til altså?
Goody !Gjør sånne ting jeg og, så skal ikke dømme [emoji23][emoji23]
True true.Litt. Men det er viaplay. Om jeg legger meg, står den jo bare på pause uansett [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23]Add to watchlist.....
Er det bare oss to her nå?Goody !