Åh det var tidlig . Dårlig natt?
Tvert imot, hun sov sammenhengende fra 22 til 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det var tidlig . Dårlig natt?
Var tidlig trøtt i dag daTidligere og tidligere... 9.30
Snuppa har krabba opp i sofaen, funnet puppen og dier (det gjør hun fra tid til annen) og... sovnet.
Vi går vanligvis tur fra etter 11 for at hun skal sove fra 11.30 og en times tid, de site dagene har hun altså krabbet opp sånn og ovnet rundt 1030. Dagens er ny rekord. Jeg tenkte ikke sove da hun kom, bare en kosestund...
Planer for dagen?God morgen Kengu[emoji1]
Fornøyd med detDet er jaggu god innsats[emoji1]
Åh det er jo bra. Rart hun var trøtt så tidlig daTvert imot, hun sov sammenhengende fra 22 til 6
Ble lilla[emoji1] nesten metallic..
Åh det er jo bra. Rart hun var trøtt så tidlig da
Ja det er det jo da. Når legger hun seg?Ja. Kan nok trenge å sove en gang til, for sover hun nå en time tid er det veldig lenge til legging...
God morgentjaaa
![]()
God morgen
Sånn passe
Nei det høres perfekt ut [emoji4]Må være veldig bra det
JadaÆsj, håper dagen blir god da[emoji4]
sjuJa det er det jo da. Når legger hun seg?
Alle sovna ihvertfall, fått litt over en times søvn pga lillebror da! Mannen tar vist en egenmelding dag så jeg får muligheten til å sove etterpå!
Bare la han få sove ut så han ikke er grinete når jeg finner senga [emoji6]
Da ringte jeg jobben. Hu tok det som jeg trodde. Ønska meg god bedring og alt gikk så fint atte. Gode folk. Har legetime i morgen. Får ta det opp da med det samme.![]()
God morgen[emoji1] natta var super!
Har du sovet godt?[emoji2]
Det gjør jegSliter du fortsatt med å sove?
Innimellom nynnes det nesten også litt veldig svakt.
Ser jeg andre som mater babyen sin, gaper jeg med. Må jo vise babyen rett måte å åpne munnen på liksom. Uff enkelte ting går ikke bort [emoji23]
Jadagjør nok det. Har guttungen hjemme
Uuuh cool [emoji38] Bildebevis takk ! [emoji23][emoji23]