Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet godt ?God morgen syn
Huff ja. Håpe det gjør detHåper virkelig det jaFår ligge på magen og håpe det går av seg selv [emoji23]
Alle sovna ihvertfall, fått litt over en times søvn pga lillebror da! Mannen tar vist en egenmelding dag så jeg får muligheten til å sove etterpå!Håper dere sovna alle mann og sov godt[emoji4]
Huff stakkar, håper du føler deg bedre snartGod morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]
Ser mange skriver god morgen, føles ikke som en god morgen, eller generelt en morgen i det hele tatt!God morgen alle sammen
Takk [emoji8] Dårlig samvittighet nå da pga jobben. Men på samme tid. Går jeg og er vond blir jeg straffa for det også så veldig. Må vel tenke jeg har aap av en grunn. De på jobb er ikke avhengig av meg. De er på jobb de som skal være der. Jeg er bare ekstrahjelp. Sliter med å stå. Ligger i fosterstilling liksom.. Høres ut som en haug hvaler inni magen [emoji33]Huff stakkar, håper du føler deg bedre snart
Akkurat passeSovet godt ?
Høres ut som en grei plan da. Sove godt når du kommer dithenAlle sovna ihvertfall, fått litt over en times søvn pga lillebror da! Mannen tar vist en egenmelding dag så jeg får muligheten til å sove etterpå!
Bare la han få sove ut så han ikke er grinete når jeg finner senga [emoji6]
Uff daSer mange skriver god morgen, føles ikke som en god morgen, eller generelt en morgen i det hele tatt!
Litt ødelagt av å ha hørt på gråting storedeler av natta, eneste som hjalp var å komme ut i stua men det fikk han ikke med en gang
Takk [emoji8] Dårlig samvittighet nå da pga jobben. Men på samme tid. Går jeg og er vond blir jeg straffa for det også så veldig. Må vel tenke jeg har aap av en grunn. De på jobb er ikke avhengig av meg. De er på jobb de som skal være der. Jeg er bare ekstrahjelp. Sliter med å stå. Ligger i fosterstilling liksom.. Høres ut som en haug hvaler inni magen [emoji33]
Så effektiv du er såpass tidlig [emoji4]14 tråder startet, nå bør keg kanskje stå opp
Takk det skal jeg! [emoji4]Høres ut som en grei plan da. Sove godt når du kommer dithen
De gjør nok det. De er veldig forståelsesfulle. Men jeg får alikevel litt dårlig samvittighet [emoji33][emoji85] Jeg er visst bare bygd slik.Ja man får ikke aap fordi det er morsomt så de skjønner det nok [emoji4]
Godt noen kan. Har ikke noen ide en gang om noe å lage tråd om [emoji23] Blankt inni hodet mittSå effektiv du er såpass tidlig [emoji4]
Det tror jeg veldig på. Hvor lenge tenker du du lar han sove ut da? [emoji56]Takk det skal jeg! [emoji4]
Som herAkkurat passe
Oki flott daDa ringte jeg jobben. Hu tok det som jeg trodde. Ønska meg god bedring og alt gikk så fint atte. Gode folk. Har legetime i morgen. Får ta det opp da med det samme.![]()