♡ Skravletråd JUNI ♡

Bæring på tur i naturen er kjempefint.
Ikke ukjent å se meg trille en tom vogn og ha minstemor i meitai heller....
Blir jo så spamma av artikler om hvor bra bæring er etter at jeg meldte meg inn i bæregruppa på face, at jeg vet ikke om jeg tør noe annet :D men vogn virker greiere i byen og sånt.

Jeg har tenkt på det som aura, men heter vist postdromalfase (ruller ikke akkurat av tunga det ordet), og varierer veldig hvor påvirka folk blir av den.
Åja, sånn ja. Vel. Det virker faktisk som om det kan variere litt med hvor heftig den er og hvor tidlig vi får gitt medisin, men stort sett et han ikke så ille plaget når hodepine og kvalme er over. Vi begrenser aktivitet, ikke venner på besøk og ikke skjerm på noen timer. Ofte kommer det såpass sent på dagen at han sovner, det er det beste. Fit for fight neste morgen

Blir jo så spamma av artikler om hvor bra bæring er etter at jeg meldte meg inn i bæregruppa på face, at jeg vet ikke om jeg tør noe annet :D men vogn virker greiere i byen og sånt.
Tja, om ungen liker vogn så. En unge som klatrer ut av vogna på butikken..... Jeg har meitai under vogna og ender tidvis med posene i vogna og ungen i selen ;-)

Men jeg liker trilletur. Kunne sette fra meg vogna med sovende baby oppi. Så jeg bruker begge deler.

Det er som regel av samme grunn ja. Noen for å ta prøver, men for oss med høyt trykk og for mye spinalvæske kan de drenere. De har trukket ut væske ved hjelp av spinalpunksjon 1 gang med god effekt, men det varer bare noen få dager. De ønsker ikke å stikke en nål i ryggen hver uke naturligvis. For noen fungerer medisiner, noen er heldige og har det forbigående, mens noen må til slutt ha en shuntoperasjon. Jeg er redd for å ende i siste kategorien, men det vet jeg jo ikke enda.
Åh, for håpe det er forbigående og at medisiner fungerer mens det varer.

Mat er veldig sentralt ja [emoji6]

Minner meg på at jeg må få tak i marshmallow til snuppa, sist vi var på noe sånt fikk snuppa kinder egg istedenfor og gikk rundt og fortalte de som spiste marshmallows at de spiste gris [emoji87] veldig bevisst på hva hun spiser ihvertfall
Åh, hahaha! Hun har allerede fått med seg hva hun ikke skal spise da skjønner jeg. :D så søtt!

I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre :P Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en :D

God morgen til alle :)

God ettermiddag[emoji1] kjipt med en slik brå start på dagen...
Bv hjelper på det meste![emoji7]

Vel, da prøver vi igjen. Ut på tur med hunden nå som guttungen er bedre.

Tja, om ungen liker vogn så. En unge som klatrer ut av vogna på butikken..... Jeg har meitai under vogna og ender tidvis med posene i vogna og ungen i selen ;-)

Men jeg liker trilletur. Kunne sette fra meg vogna med sovende baby oppi. Så jeg bruker begge deler.
Ser fordeler med begge deler selv, gleder meg til å eksperimentere med hva som fungerer for oss etterhvert :)

Back
Topp