Ooh, jeg har gått fra "flørter med forumet" til "betatt av forumet"!
Og det er jeg virkelig. FOR en herlig gjeng dere er![]()
Så gøy da[emoji1] vi er herlige alle sammen[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh, jeg har gått fra "flørter med forumet" til "betatt av forumet"!
Og det er jeg virkelig. FOR en herlig gjeng dere er![]()
Vil jeg også [emoji42] Jobben kaller [emoji23]Ååh, det skal jeg nå [emoji3]
De regner jo alt fra 2500-4500 som innenfor normalen så jeg er avslappet ifh til alt det der, jeg. Hun var -7% sist, -11 gangen før. Så er spent på å se hvordan hun ligger an nå [emoji106]Hehe, ja. Skremmende da. 11% i minus er jo tett på 3000g til termin. Mi var 2770g 5 uker før termin sist. Håper virkelig ikke han blir født til UNDER 2500g i alle fall..!
Jeg har mentalt klargjort meg alt (.. Mangler dog litt fysiske ting). Er 33 uker i dag. Fødte sist uke 35+4.. Håper i alle fall vi får tatt Trondheimsturen til helga før han kommer [emoji14]
Turde ikke dra noe sted etter 34 uker av den grunn nemlig..
Må bare slå av gubben litt først.Vil jeg også [emoji42] Jobben kaller [emoji23]
Denne helga dere reiser?Ser den. Her må de gå til å betale trondheimsturen også.. Noe skal på sparing da.
Orker ikke ts meg t8d til p rette det jeg skriver engsng nå, herregud
De regner jo alt fra 2500-4500 som innenfor normalen så jeg er avslappet ifh til alt det der, jeg. Hun var -7% sist, -11 gangen før. Så er spent på å se hvordan hun ligger an nå [emoji106]
De er i det minste eksperter på fostermedisin på sykehuset i Trondheim da, tenker jeg. Så ikke det verste stedet å legge helgeturen [emoji106] tenkte å dra en tur til Åre ei helg vi, men det må jo jammen meg skje snart for samboeren nekter å være i en annen region fra uke 36.. krise om jeg må legges inn på et annet sykehus liksom [emoji28] jeg er uke 33 på torsdag
Ja.Denne helga dere reiser?
Blir 33 uker nå på torsdag! Hun virket som hun hadde stabilisert seg på rundt -10% sist, så jeg er spent på hva de finner ut i morgen.Åja, da forstår jeg [emoji173] Da er det godt de følger tett opp. Hvor langt er du på vei? Jeg fødte selv ei som lå -39% på kurven, den siste tiden ble mye styr med kontroller. Men hun var ganske frisk, til tross for størrelsenEr det lang reisevei for deg eller?
Måtte jo det [emoji23]Haha[emoji23] så flinke dere var igår!
dere er jo litt rare da.det er så mange tåder bakover som nesten ikke har svar. hvorfor svarer dere ikke skikkelig der istedenfor å skrive svada her?
Jeg har en hund forresten! Han er søt!
God morgen Tamara! Godt med sollys?God morgen!!! Endelig skinner solen [emoji6]
Var ikke så ubehagelig egentlig. Merket det ikke før jeg tok av sokken..
Meeen, ser jo teit ut. Hvordan måles egentlig ødem? Jeg mener.. Jordmor spør bare om jeg FØLER meg hoven. [emoji14]
Heldig da! Og god morgenGod morgen!!! Endelig skinner solen [emoji6]
MÅL! 6021
Det så pressende utDette her var litt ubehagelig nemlig [emoji23]
![]()
Blir 33 uker nå på torsdag! Hun virket som hun hadde stabilisert seg på rundt -10% sist, så jeg er spent på hva de finner ut i morgen.
Jøss, det var jo veldig stort avvik?! Stemte det de hadde målt ifh til hvor stor hun var da hun kom?
Ja, 2-2,5 time reisevei. Og en ambulanse på helgevakt i et ganske stort område.. [emoji6]
Natta og sov godt alle sammen
Bra innsats altså