♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehe, ja. Skremmende da. 11% i minus er jo tett på 3000g til termin. Mi var 2770g 5 uker før termin sist. Håper virkelig ikke han blir født til UNDER 2500g i alle fall..!
Jeg har mentalt klargjort meg alt (.. Mangler dog litt fysiske ting). Er 33 uker i dag. Fødte sist uke 35+4.. Håper i alle fall vi får tatt Trondheimsturen til helga før han kommer [emoji14]
Turde ikke dra noe sted etter 34 uker av den grunn nemlig..
De regner jo alt fra 2500-4500 som innenfor normalen så jeg er avslappet ifh til alt det der, jeg. Hun var -7% sist, -11 gangen før. Så er spent på å se hvordan hun ligger an nå [emoji106]

De er i det minste eksperter på fostermedisin på sykehuset i Trondheim da, tenker jeg. Så ikke det verste stedet å legge helgeturen [emoji106] tenkte å dra en tur til Åre ei helg vi, men det må jo jammen meg skje snart for samboeren nekter å være i en annen region fra uke 36.. krise om jeg må legges inn på et annet sykehus liksom [emoji28] jeg er uke 33 på torsdag

De regner jo alt fra 2500-4500 som innenfor normalen så jeg er avslappet ifh til alt det der, jeg. Hun var -7% sist, -11 gangen før. Så er spent på å se hvordan hun ligger an nå [emoji106]

De er i det minste eksperter på fostermedisin på sykehuset i Trondheim da, tenker jeg. Så ikke det verste stedet å legge helgeturen [emoji106] tenkte å dra en tur til Åre ei helg vi, men det må jo jammen meg skje snart for samboeren nekter å være i en annen region fra uke 36.. krise om jeg må legges inn på et annet sykehus liksom [emoji28] jeg er uke 33 på torsdag

Ja, derfor MÅ han være over 2500g.
Vanskelig å få forsikringer i senere tid om de blir født under det, har jeg hørt...

Ja, Trondheim er jo greit SÅNN! :) ligger ikke så langt unna hverandre vi da [emoji4]

Åja, da forstår jeg [emoji173] Da er det godt de følger tett opp. Hvor langt er du på vei? Jeg fødte selv ei som lå -39% på kurven, den siste tiden ble mye styr med kontroller. Men hun var ganske frisk, til tross for størrelsen :) Er det lang reisevei for deg eller?
Blir 33 uker nå på torsdag! Hun virket som hun hadde stabilisert seg på rundt -10% sist, så jeg er spent på hva de finner ut i morgen.
Jøss, det var jo veldig stort avvik?! Stemte det de hadde målt ifh til hvor stor hun var da hun kom?
Ja, 2-2,5 time reisevei. Og en ambulanse på helgevakt i et ganske stort område.. [emoji6]

dere er jo litt rare da.det er så mange tåder bakover som nesten ikke har svar. hvorfor svarer dere ikke skikkelig der istedenfor å skrive svada her?

Vi skriver vel både her og der[emoji6]
Og vi liker denne svada'n[emoji1]

God morgen!!! Endelig skinner solen [emoji6]
God morgen Tamara! Godt med sollys?

Jeg våknet i panikk klokken 5-ish. Trodde vi hadde forsovet oss, for da skinte solen SKIKKELIG i gardinene..
Jeg foretrekker overskyet for tiden [emoji14]

Var ikke så ubehagelig egentlig. Merket det ikke før jeg tok av sokken..
Meeen, ser jo teit ut. Hvordan måles egentlig ødem? Jeg mener.. Jordmor spør bare om jeg FØLER meg hoven. [emoji14]

Dette her var litt ubehagelig nemlig [emoji23]
218f32d98ca7a7dce32e94daf819bcc0.jpg

Blir 33 uker nå på torsdag! Hun virket som hun hadde stabilisert seg på rundt -10% sist, så jeg er spent på hva de finner ut i morgen.
Jøss, det var jo veldig stort avvik?! Stemte det de hadde målt ifh til hvor stor hun var da hun kom?
Ja, 2-2,5 time reisevei. Og en ambulanse på helgevakt i et ganske stort område.. [emoji6]

Åh, heldigvis ikke sååå lenge igjen da. Det hadde jo vært fint om hun la seg stabilt på egen kurve da :) Håper det for din del! Skjønner du er spent, slikt er jo litt nervepirrende da. Ja, mi sluttet brått å vokse. De bommet med 100gram [emoji14] Så vil si det stemte ganske bra. Hun var så liten som de trodde.
Åh, ja det var langt ja. Drar du med noen så du slipper veien alene eller?

Back
Topp