♡ Skravletråd JUNI ♡

Oki flott har du migrene og ?
Nei. Hverken jeg eller mannen. Min mor og min bror, min svigermor og mannens søster. Vår eldste er liksom bare den som får alt, virker det som. Astma, allergi, eksem, migrene, briller...

Det tror jeg på. Jeg tenker mest på at det virker kjekt siden vi har masse flotte stier ikke så langt hjemmefra, og jeg mye heller vil tusle der med bikkja enn på asfalt hele tida. Virker litt upraktisk med vogn offroad, selv om jeg ser folk gjøre det og.

Bæring er faktisk i de fleste tilfeller :) Og vogn i ulent terreng er bare slitsomt spør du meg.

Var masse frem og tilbake med det der, så jeg vet ærlig talt ikke. Bare at det alltid var "noe" galt.
Huff ikke ålreit. Og ikke har man så mye valg om trykket er høyt og påvirker øynene heller desverre. Alltid kjipt når det som skal hjelpe skaper andre problemer.

Det er kjekt når migrenen ikke varer så lenge, håper han ikke er plaget av for mye aura etterpå. Syns nesten auraen er værst selv (blir så trøtt og kje)
Ikke aura, han er derimot plaget av kvalme, den kommer ca samtidig med hodepinen og er av og til mer plagsom enn selve hodepinen. Legen sa paracet tidlig i forløpet for å begrense så han slipper å kaste opp og det har funket bra det altså.

Trodde aura var før jeg, de fleste har det før selve hodepinen men dette er vel individuelt som alt annet.. Han påstår i alle fall ingen aura eller synsforstyrrelser eller noe sånn.

God morgen, herlige damer!
Nå har jeg akkurat fått sendt av gårde dattera på fjordtur, og ser henne ikke igjen før på onsdag. Håper vi har husket alt nå...
Sekken er stor og tung i dag, men hun insisterte på å skulle bære den ned til bussen (foreslo å ta bilen bare ned dit for å hjelpe, er jo tross alt 150-200m).
Åh, hun er virkelig SÅ mye større i år enn i fjor..!

Så moro med overnattingstur[emoji1] hvor gammel er hun?

Nei. Hverken jeg eller mannen. Min mor og min bror, min svigermor og mannens søster. Vår eldste er liksom bare den som får alt, virker det som. Astma, allergi, eksem, migrene, briller...
Ja skjønner. Slitsomt for han . Gammel er han? Jeg har migrene . Her virker det som OJ får mye

Det tror jeg på. Jeg tenker mest på at det virker kjekt siden vi har masse flotte stier ikke så langt hjemmefra, og jeg mye heller vil tusle der med bikkja enn på asfalt hele tida. Virker litt upraktisk med vogn offroad, selv om jeg ser folk gjøre det og.
Bæring på tur i naturen er kjempefint.
Ikke ukjent å se meg trille en tom vogn og ha minstemor i meitai heller....

Ikke aura, han er derimot plaget av kvalme, den kommer ca samtidig med hodepinen og er av og til mer plagsom enn selve hodepinen. Legen sa paracet tidlig i forløpet for å begrense så han slipper å kaste opp og det har funket bra det altså.

Trodde aura var før jeg, de fleste har det før selve hodepinen men dette er vel individuelt som alt annet.. Han påstår i alle fall ingen aura eller synsforstyrrelser eller noe sånn.
Jeg har tenkt på det som aura, men heter vist postdromalfase (ruller ikke akkurat av tunga det ordet), og varierer veldig hvor påvirka folk blir av den.

Jaja, men sikkert spennende det og.
Jada, ikke så dumt for mor med variasjon i lesestoff i alle fall...

Får høre med gutten som har lekt rolig og nå gått på do om han er moden for mat eller ei. Trolig litt for tidlig å be ham gjøre lekser, og mest trolig skal maten vente litt også...

Back
Topp