♡ Skravletråd JUNI ♡

Åhh mei :/ masse god bedring
Han har fått paracet, som han heldigvis har god effekt av (moderat barnemigrene er grei sånn) og er installert i senga med bøtte. Hvile litt så er han nok bedre om litt. Det fine er at anfallene oftest bare varer 30-60 minutter.

Bæring er fantastisk :) Især om man har barn som ikke trives i vogn.
Det tror jeg på. Jeg tenker mest på at det virker kjekt siden vi har masse flotte stier ikke så langt hjemmefra, og jeg mye heller vil tusle der med bikkja enn på asfalt hele tida. Virker litt upraktisk med vogn offroad, selv om jeg ser folk gjøre det og.

Han har fått paracet, som han heldigvis har god effekt av (moderat barnemigrene er grei sånn) og er installert i senga med bøtte. Hvile litt så er han nok bedre om litt. Det fine er at anfallene oftest bare varer 30-60 minutter.
Oki flott har du migrene og ?

Huffda. Hjalp ikke å legge inn ny heller? Stakkars, det er ikke ålreit når slikt aldri retter seg opp.
Var masse frem og tilbake med det der, så jeg vet ærlig talt ikke. Bare at det alltid var "noe" galt.

Snuppa er søt da, hun hadde funnet madrassen til reisesenga og lagt den mellom sprinkelsenga og nattbordet mitt, ville ligge ved lillebror <3
Så da ligger hun der da, tenkte det er jo et ok eksperimet siden vi snart vil ha de på samme rom :)

Spent på hvordan det gikk?[emoji2]

Det er kjekt når migrenen ikke varer så lenge, håper han ikke er plaget av for mye aura etterpå. Syns nesten auraen er værst selv (blir så trøtt og kje)

Skikkelig uklart bilde.. Men dette er altså leggen min. Og sokkene er egentlig IKKE spesielt stramme.. Vann i beina gitt, altså.. Og det selv om jeg har hatt beina høyt de siste timene!

Jaja. Sånn går det. God natt! :)
90472abdf68b56e605878703fdc95638.jpg

Uff da, vann er slitsomt![emoji13]

Back
Topp