♡ Skravletråd JUNI ♡

Det er en god alder for en hund [emoji173] Men leit at de blir skjøre med tiden, alltid sårt å miste etterhvert. Er hun pigg ellers?
Bortsett fra at hun er kronisk syk (cushings) så er hun frisk. Har vært noen tøffe runder med betennelse i livmora og i skjoldbruskkjertelen, men det siste året har det ikke vært noe. Etter den siste runden er vi ganske sikre på at neste gang er det neppe verd det hverken for henne eller økonomisk med en sånn enorm runde til hos dyrlegen, men så lenge hun ikke har store plager så er det jo bonus at hun lever. 12-14 år er forventet for rasen så hun er på overtid :-)

Gruer meg til hun en dag ikke er her mer, vi er jo glade i henne. Forpliktelsen med å ha hund vil jeg derimot ikke savne og vi skal ikke ha ny, men alle fem vil vi desidert savne henne så jeg håper hun lever lenge enda :-)

Det er godt å høre. Høres vondt ut med migrene. Har hodesmerter selv, men av annen type. Jeg er egentlig under behandling nå, men det virker ikke optimalt. De prøver å senke trykket i hodet med medisiner, men bivirkningene er så ille at jeg blir dårlige av å ta medisinene. Så venter på en videre vurdering. Er innenfor noen uker, men slitsomt når man er dårlig.
Huff da, høres ikke noe særlig ut. Er det noe du har slitt med hele livet eller har det kommet i voksen alder? Håper de finner noe som fungerer uten at du får harde bivirkninger :)

Bortsett fra at hun er kronisk syk (cushings) så er hun frisk. Har vært noen tøffe runder med betennelse i livmora og i skjoldbruskkjertelen, men det siste året har det ikke vært noe. Etter den siste runden er vi ganske sikre på at neste gang er det neppe verd det hverken for henne eller økonomisk med en sånn enorm runde til hos dyrlegen, men så lenge hun ikke har store plager så er det jo bonus at hun lever. 12-14 år er forventet for rasen så hun er på overtid :-)

Gruer meg til hun en dag ikke er her mer, vi er jo glade i henne. Forpliktelsen med å ha hund vil jeg derimot ikke savne og vi skal ikke ha ny, men alle fem vil vi desidert savne henne så jeg håper hun lever lenge enda :-)
Huff ser den. Ene hesten til mamma har det samme, vært mye med han og. Håper hun får en fin tid frem til det ikke er noe mer i allefall [emoji173] Fantastisk når de lever et langt og godt liv sånn.

Klart man savner dem, de er en del av familien og man blir veldig glade i de. Jeg hører enda klørne til hunden vi hadde da jeg var liten; hehe.

Huff da, høres ikke noe særlig ut. Er det noe du har slitt med hele livet eller har det kommet i voksen alder? Håper de finner noe som fungerer uten at du får harde bivirkninger :)
Ubehagelig, også påvirker det øyne og syn. Det kom i voksen alder, fikk en intens hodepine i februar i år, som endte med mr med funn, så da tok de spinalpunksjon og fikk bekreftet høyt trykk i spinalvæsken rundt hjernen. Jaa håper på en annen medisin :)

Ja tenk det da [emoji85] Jeg er spent på når han kommer; men jeg håper ikke han kommer for tidlig.

Det er nok en del vann skal du se, når det kommer sakte og jevnt så legger man mindre merke til det.
Spent jeg og! [emoji14] Blir moro å se. Nå er jeg i alle fall kommet så langt at det blir uansett å gå bra [emoji173]️ bare 1 uke til de ikke prøver stoppe fødsel heller..

Ja.. Men merker det er noe nå. Gubben synes leggene mine kjentes ut som en vannballong..

Driver folk å snakker om julegaver alt? :D
Jeg føler at det er så utrolig mye som skal mellom nå og jul at det ikke står på lista mi over ting å tenke på i det hele tatt.. nesten så jeg er misunnelig på folk som klarer å tenke så langt fram i tid da.

Ubehagelig, også påvirker det øyne og syn. Det kom i voksen alder, fikk en intens hodepine i februar i år, som endte med mr med funn, så da tok de spinalpunksjon og fikk bekreftet høyt trykk i spinalvæsken rundt hjernen. Jaa håper på en annen medisin :)
Det hørtes virkelig ikke noe særlig ut! :( Håper de finner noe som funker bedre for deg. Jeg har hørt at noen må drenere ut spinalvæske, men vet ikke om det er av samme grunn?

Driver folk å snakker om julegaver alt? :D
Jeg føler at det er så utrolig mye som skal mellom nå og jul at det ikke står på lista mi over ting å tenke på i det hele tatt.. nesten så jeg er misunnelig på folk som klarer å tenke så langt fram i tid da.
Klart det, kjøpee hele året jeg så søipper jeg stress i desember :)

Back
Topp