♡ Skravletråd JUNI ♡

Herregud, kan jo være mindre enn en måned til han kommer....

Oi. Det var mye vann! Måtte være rart å få kroppen tilbake etter den mengden vann!
Kjenner jeg håper litt på at det er mye vann her og, gått opp så mye.. Men har i så fall lagt seg jevnt. Fingrene er tykkere enn normalt.. Faktisk synes jeg de var ekstra tykke i dag... [emoji85] til og med samboer ser det..!

Ja tenk det da [emoji85] Jeg er spent på når han kommer; men jeg håper ikke han kommer for tidlig.

Det er nok en del vann skal du se, når det kommer sakte og jevnt så legger man mindre merke til det.

De sier gutt :D
Blir spennende. Har ei jente fra før, så kommer sikkert til å være helt grønn.

Ja, spesielt når venstre bein kutter ut om jeg belaster bekkenet/ryggen. Ei nerve i klem antar jeg. Skikkelig irriterende..
Også blir jeg jo så svimmel [emoji85]
Men gjør det ikke så vanskelig for meg selv da. Står ikke med qtip i støpslene eller sånt. Mer en alminnelig vårrengjøring eller så.
Du må passe på deg selv Lillafrosk [emoji173][emoji173][emoji173]

Det går bra med meg :) Jeg har ingen planer i dag. Godt det også! :) Enn du? Hva skal du gjøre i dag? :)
Så deilig. Ja det er veldig deilig med dager uten planer også :D Vi skal i møte angående oppstart i bhg i kveld, ellers ikke så mye :) Formen bra?

Er det vanskelig å ha med hunden på trilletur? [emoji173]
Ja, eller. Pga at hun begybber å bli stivere i en fot, antatt kalkavlieinger, så ser det ut til at hun får plager av å gå sånn asfalt-tur.

Så deilig. Ja det er veldig deilig med dager uten planer også :D Vi skal i møte angående oppstart i bhg i kveld, ellers ikke så mye :) Formen bra?
Spennende med oppstart i bhg da! :) Har et svaaakt lite snev av rester etter migrene, men anfallet er stort sett over, så formen er veldig bra. Haha :) Hvordan er formen din? :)

Spennende med oppstart i bhg da! :) Har et svaaakt lite snev av rester etter migrene, men anfallet er stort sett over, så formen er veldig bra. Haha :) Hvordan er formen din? :)
Ja veldig spennende. Litt vemodig, spennende, skummelt og alt det der [emoji14] Hehe. Huffda :( Sliter du mye med migrene? Formen min er alltid litt komisk [emoji14] Dårlig generelt, i avvente behandling. Men prøver å ikke klage hele tiden [emoji23]

Åja, stakar da. Bedre på mykere underlag da.
Jepp, derfor heller tur uten vogn.

Hun er 14 år gammel så alderen tynger nok.

Nå ble det jo ikke trilletur på meg i dag da, snuppa har sovet her i sofaen først en time og så en til og jeg har dubbet litt jeg også...

På tide med lunsj

Ja veldig spennende. Litt vemodig, spennende, skummelt og alt det der [emoji14] Hehe. Huffda :( Sliter du mye med migrene? Formen min er alltid litt komisk [emoji14] Dårlig generelt, i avvente behandling. Men prøver å ikke klage hele tiden [emoji23]
Nei, jeg har veldig få anfall i året og heldigvis ikke så sterke at jeg kaster opp, så skal ikke klage :) Må du vente lenge på behandling? :)

Jepp, derfor heller tur uten vogn.

Hun er 14 år gammel så alderen tynger nok.

Nå ble det jo ikke trilletur på meg i dag da, snuppa har sovet her i sofaen først en time og så en til og jeg har dubbet litt jeg også...

På tide med lunsj
Det er en god alder for en hund [emoji173] Men leit at de blir skjøre med tiden, alltid sårt å miste etterhvert. Er hun pigg ellers?

Nei, jeg har veldig få anfall i året og heldigvis ikke så sterke at jeg kaster opp, så skal ikke klage :) Må du vente lenge på behandling? :)
Det er godt å høre. Høres vondt ut med migrene. Har hodesmerter selv, men av annen type. Jeg er egentlig under behandling nå, men det virker ikke optimalt. De prøver å senke trykket i hodet med medisiner, men bivirkningene er så ille at jeg blir dårlige av å ta medisinene. Så venter på en videre vurdering. Er innenfor noen uker, men slitsomt når man er dårlig.

Sitter i bilen med lille, hun sover, og jeg har ikke hjerte til å ta henne ut før hun våkner. Skreket så mye i dag :( Ingen UVI, men sopp og eksem stakkars.

Back
Topp