Snart på akvarietHei jenter!
Hva er planen for dagen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart på akvarietHei jenter!
Hei jenter!
Oj såpass jaEndelig får jeg tørket klær!! Har 4 maskiner med klær hengene ute.. Snart tom for sokker her..![]()
Så bra daBedre enn de har vært de siste nettene
Luke løvetannOohh så bra. Noen planer?
Luke løvetannHei jenter!
Kos dereSnart på akvariet
Hørtes herlig ut [emoji7]Veldig . Litt varmt. Smøret smelter og nyåpnet norwegia[emoji173]️
Den var røff [emoji7]Vis vedlegget 227426 Åhh denne likte jeg!!
Får ikke så mye av de derimot. Men gikk fra smell til bonus [emoji14] Så fornøyd der heheSå godt da [emoji4]
Fikk skattepenger her om dagen jeg, vel de er borte i regninger [emoji24]
Så flink du er3 julegaver til kjøpt
Hurra
Slo til på kitchn sitt ejstra tilbudSå flink du er![]()
Lyst hele døgnet her.. Og får sola rett i vinduet på soverommet midt på nattemorran..Mens jeg tenkte at "det er da ganske mørkt enda, sikkert ikke morgen enda...." klokken 5.53
Ha en god arbeidsdag!I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre [emoji14] Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en![]()
God morgen til alle![]()
Ja, 100% til vanlig.Nei det kan jeg skjønne. Du har 100% egentlig ?
Greit det da for en litt laber dag som sikkert kommer [emoji4]Ha, i denne tråden skravlet dere i går.
Vi er allerede godt over ajour for i dag, 100 innlegg til så er vi ajour for i morgen også.
Den var litt tøff. Ikke heeeelt meg, men.. Tøff likevel.Vis vedlegget 227426 Åhh denne likte jeg!!
Alt man må tenke påJa, er vel noe med det også ja [emoji28]