♡ Skravletråd JUNI ♡

Huff, det kan ikke være lett det der! Gruer meg litt til slikt selv. La hun seg nå eller?
Hun er ofte ikke så vanskelig. Men i det siste har hun funnet ut at hun "skal bare"..
Menmen.. Snart sommerferie i alle fall.

Joo, men han har spist opp det og. Så urettferdig. Han spiser alt han vil og er likevel fit og muskuløs. :think005 KAN jo skyldes at han trener mer i løpet av en uke enn hva jeg har gjort det siste året. :whacky059
Hihi, for en snik [emoji23]

Ja det er rart med det, noen kan spise alt [emoji13]

Noen som kan hjelpe meg? Får opp alt mulig på varslene mine, sånn at hvis noen har sitert et av innleggene mine for mer enn ca en time siden, så finner jeg det ikke. Kan jeg velge bort noen typer varsler? Feks at jeg ikke får opp når det kommer innlegg i tråder jeg har vært aktive i, bare når jeg blir sitert? Finner ikke innstillinger for varsler..
Unfollow trådene du har vært aktive i, i alle fall. Du kan også velge å ikke få auto varsel på akkurat det, men husker ikke hvor jeg gjorde det...
Tror ikke det funket like bra i bv appen som i tapatalk da...

Ahh. Høres litt spennende ut egentlig. Trives du?

Men nei. Ikke bra. Jeg er sykemeldt av en grunn.. Og setter meg småredd for å starte prematurfødsel. Så.. Bør slappe av. Egentlig.
Trives veldig godt med det :D
Ja du har mer enn god nok unnskyldning til å sitte mye her inne da :D
Du må hvertfall være forsiktig og ta vare på deg selv først og fremst <3

Gode greier :)

Kjekt at du har fnnet tid i hverdagen til å komme hit og skravle igjen :)
Måtte jo bare prøve denne utfordringen [emoji6]

Har egentlig ikke tid, men men... Har egentlig noe jeg må være ferdig med på jobb før sommerfesten på tirsdag... Så jeg må nok ta meg en time etterpå...

[emoji23] Har han fått kjeft før eller? [emoji23]
Jeg er så sur for tiden, at å røre godteriet mitt er faaarlig...!

... Dessuten liker han ikke godteriet mitt så godt.

De begynte på harry potter, den første, nå etter timmy tabbe. Det kommer til å ta sin tid. Men han leser i tillegg både selv og for sine søstre, så det går fremover mens vi vener på at harry potter skal leses ferdig også.
Ja må bare få han igang på å lese selv... Men jeg tror det blir lettere i ferien..

Back
Topp